“Lekker en goed!”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Het restaurant is gastronomisch, doch kan je er een lunch mét aangepaste wijnen gebruiken voor zo'n 50 €, 35 excl. drank. Het eten is smaakvol en zeer lekker. Alle zintuigen worden inderdaad geprikkeld en blijkbaar is de locatie het zesde zintuig.

Ga er zeker eens langs en geniet van de kookkunsten van de chef!

27 mei 2018 beoordeeld

Met 6 zinnen kom je niet toe als je een beoordeling voor dit restaurant wil schrijven. Je moet 6 Zinnen beleven. Van ontvangst tot afscheid. Van eerste hapje tot laatste lekkernij. Van stagiair tot topchef. Gemoedelijk. Heerlijk eerlijk. Alles klopt. Ons zie je zeker terug!

26 mei 2018 beoordeeld

Gegaan voor een lunchmenu. Het eten is verrassend lekker, met de foodpairing op en top. Vooral de hapjes vooraf zijn excellent. Zeer vriendelijke staf en perfecte service, apprieciate voor de kok komt ook de gasten zelf aanspreken en finishing touch aan het gerecht brengen. Prijs/kwaliteit dus zeker in orde.
Het enige minpunt is de akoestiek van de ruimte.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al die keren blijven jullie ons verbazen. Jullie toveren keer op keer geweldig en verassende combinaties op ons bord! Bedankt om ons steeds zo te verwennen en tot de volgende keer ! Xx Kais en Anni

13 mei 2018 beoordeeld

Degustatiemenu genomen, top eten en top wijn, vriendelijke en persoonlijke bediening van de chef-kok en zijn vrouwtje

Reizigers die Restaurant 6 Zinnen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Restaurant 6 Zinnen geweest? Deel je ervaringen!