“feestje”

het pleintje
Geclassificeerd als nr. 43 van 284 Restaurants in Hasselt
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld

zeer gezellige zaak el druk en rumoerig
eten heel heel lekker en grote porties
super vriendelijke bediening
prijs kwaliteit zeer ok
echte aanrader

28 mei 2018 beoordeeld

Zeer onvriendelijke bediening, duur voor hetgeen je krijgt, ook al zit je in een posh wijk in Hasselt.

7 mei 2018 beoordeeld

Erg aantrekkelijk op het suggestiebord: "zalm met asperges" 28 euro... we waren benieuwd dus meteen gekozen. Wat een teleurstelling!! De zalm was voor 20% gebakken en volledig rood rauw vanbinnen, de saus was zo dun en lopend als water en pastte er niet bij. De asperges vrij dun, geen smaak en amper geschild! Ze waren rauw en last but lost least: de puree kon je bijna uitdrinken; veel te plat. Voor 28 euro per persoon had ik toch iets anders verwacht. Vergeleken bij een andere bistro was dit echt slecht. Het hele gerecht was niet in orde. Jammer, want de steak werd wel altijd goed aangeboden en is lekker. Teveel volk wil niet zeggen dat de gerechten van mindere kwaliteit moeten zijn?

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag ultra snelle bediening tijdens middaguur. goed prijs kwaliteit zeker aan te raden. Parkeergelegenheid genoeg.

23 april 2018 beoordeeld

Rond half 7 gaan eten met de familie voor 9 personen. Gereserveerd op aanrader omwille van het vele volk tijdens de weekends ondanks veel plaats dus kan mogelijk meer lawaai zijn bij momenten maar dat is te wijten aan de klanten zelf natuurlijk..
Snel bediend na 10 minuutjes en niet lang moeten wachten voor het eten zelf.
De service was 'perfect' (degene die ons had bediend zal het wel snappen ;) haha)
Ik had ribbetjes besteld, deze waren goed maar ik vond het nogal taai en kreeg het vlees er moeilijk af, zelfs met de handen waarvoor de ster minder.
Ik kom hier nog wel een andere keer met een ander gerecht en mogeiljk een extra ster ;)
Aanrader!

Reizigers die het pleintje bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In het pleintje geweest? Deel je ervaringen!