“Zeer lekker!”

Mosquito da Beira Baixa
Geclassificeerd als nr. 28 van 289 Restaurants in Hasselt
Keukens: Portugees
30 mei 2018 beoordeeld

Alles zeer lekker met als persoonlijke favoriet de cataplana. Topwijntjes ook, en dit in een gezellige ongedwongen sfeer met vriendelijke bediening. Zeker in de zomer de moeite op het terras!

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige plek in het centrum van Hasselt. Vriendelijke bediening en lekker eten. Ik koos voor vis voor zowel voor als hoofdgerecht. Voor dessert heb ik gepast. De porties zijn meer dan groot genoeg.

3 maart 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Het eten is er typisch Portugees; vrij eenvoudig, degelijk en smaakvol, maar doorgaans weinig verfijnd. Mijn man is Portugees en vond het heerlijk! Wij namen de suggesties met varkensvlees.De sfeer is er ook nogal Portugees (hoewel het interieur dat niet echt is); het is een persoonlijk, kleinschalig en gezellig restaurantje.

2 maart 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening, lekkere wijnen, eten was ook lekker. Wij hadden een keteltje met zeeduivel, langoustines en schelpjes en dit in een sausje van paprika met patatjes. Lekker, maar niet genoeg voor 2 personen. Het zou beter zijn geweest met een klein bijgerechtje of wat brood, maar dat wisten we niet op voorhand. Een restaurant waar je eigenlijk verplicht bent om ook een dessert of voorgerecht te nemen. We komen nog wel eens terug, want de ingrediënten waren wel vers, maar prijs/kwaliteit zijn er beslist betere restaurants.

11 februari 2018 beoordeeld

Super vriendelijke bediening, zeer lekker eten en bijzonder korte wachttijd. Absolute aanrader om eens lekker en gezellig te gaan eten! Prijs/kwaliteit dik in orde! Zijn er de eerste keer geweest maar zullen dit in de toekomst zeker nog terug gaan

Reizigers die Mosquito da Beira Baixa bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Mosquito da Beira Baixa geweest? Deel je ervaringen!