11 maart 2018 beoordeeld

Met 4 in bed arrangement genomen. Ontvangst was heel vriendelijk. Mooie ruime en rustige gelegen kamer. Geen lawaai van restaurant of buiten.
Menu was verzorgd en zeer lekker. We hadden een plaatsje met zicht op de keuken en als verliep strak en georganiseerd. Raar momentje op het einde wanneer we na het eten naar de kamer gingen en een dienster ons achterna kwam om nog af te rekenen.
Goed om weten dus.
Ontbijt was zeker OK, maar niet super. Het aanvullen verliep wat te traag omdat er slecht 1 persoon aanwezig was om iedereen van alles te voorzien, inclusief de gewenste eitjes met spek.
Al bij al een leuke ervaring en een aanrader.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om de 30e verjaardag van mijn echtgenoot te vieren, hadden we het 'met 4 in bed'-arrangement genomen met de vanillesuite. De kamer is mooi en verzorgd en er staat een jacuzzi.
We vonden het echter toch te duur geprijsd voor wat het uiteindelijk was. Het ontbijt was lekker en verzorgd maar aangezien we als laatste kwamen ontbijten waren sommige dingen al op, wat jammer was.
Het diner in het restaurant is echter zeker een aanrader!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
18 oktober 2017 beoordeeld

Voor onze huwelijksverjaardag boekten we een gastronomisch weekendje in de kruidenkamer.
Aankomst vrijdagavond verliep erg vlot. Niettegenstaande het restaurant op volle toeren draaide, nam Giovani rustig de tijd om ons te ontvangen en naar de kamer te leiden.
De diner-arrangementen zowel vrijdag als zaterdag waren o-ver-heer-lijk.
Ook het ontbijt was om de vingers bij af te likken.
Kamers zijn voortreffelijk. Heerlijk geslapen.
De omgeving is erg fijn om te gaan lopen of wandelen. En geen betere plaats denkbaar om leuke fietstochten te maken op de talloze en zeer duidelijk aangegeven fietsroutes!
Kortom, als je zoekt naar een weekendje ontspannen en subliem eten: hier moet je zijn!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
12 oktober 2017 beoordeeld

Zijn hier komen eten voor de verjaardag van een vriendin en hadden een 6-gangenmenu op de kaart staan. Stuk voor stuk gerechten zonder (te) veel pretentie en super van smaak en zo hoort het ook. Mooi en gezellig interieur, zeer goede en snelle bediening en lekkere wijnen (aangepaste wijnen) bij de maaltijd, zelfs tot aan het dessert.
De symphatieke chef die iedereen persoonlijk aan tafel kwam begroeten en een kleine attentie voor de jarige maakte van deze avond een bijzonder geslaagde avond.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
11 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier onze 5de huwelijksverjaardag gevierd.
En ik kan enkel laaiend enthousiast reageren op deze beoordeling.
Aperitiefje (zeer gesmaakt) op het terras was leuk.
De rest van het diner werd binnen in het restaurant geserveerd.
Alles was mooi afgewerkt, werkelijk heerlijk genoten van deze avond!
Personeel was niet stijfdeftig of opdringering, maar gepast behulpzaam!!
Dikke pluim aan de keuken en de zaal!!
Ook de kamer (kruidenkamer) was prima verzorgd en voorzien van alle faciliteiten!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner