12 oktober 2017 beoordeeld

Zijn hier komen eten voor de verjaardag van een vriendin en hadden een 6-gangenmenu op de kaart staan. Stuk voor stuk gerechten zonder (te) veel pretentie en super van smaak en zo hoort het ook. Mooi en gezellig interieur, zeer goede en snelle bediening en lekkere wijnen (aangepaste wijnen) bij de maaltijd, zelfs tot aan het dessert.
De symphatieke chef die iedereen persoonlijk aan tafel kwam begroeten en een kleine attentie voor de jarige maakte van deze avond een bijzonder geslaagde avond.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
11 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier onze 5de huwelijksverjaardag gevierd.
En ik kan enkel laaiend enthousiast reageren op deze beoordeling.
Aperitiefje (zeer gesmaakt) op het terras was leuk.
De rest van het diner werd binnen in het restaurant geserveerd.
Alles was mooi afgewerkt, werkelijk heerlijk genoten van deze avond!
Personeel was niet stijfdeftig of opdringering, maar gepast behulpzaam!!
Dikke pluim aan de keuken en de zaal!!
Ook de kamer (kruidenkamer) was prima verzorgd en voorzien van alle faciliteiten!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
23 augustus 2017 beoordeeld

We hadden de familiekamer : ruim en comfortabel.
Dat Giovanni ons zelf naar de kamer begeleide vonden wij zeer fijn!
Enkel het toilet vonden wij iets te weinig verlicht.
Diner : zeer lekker. Niks op aan te merken.
Zeer vriendelijke bediening.
Ontbijt : van alles voorzien.
Maar blijkbaar hadden we een slecht tijdstip gekozen. Diensters kregen niet iedereen bediend en toen we het ontbijt bijna beëindigd hadden kwam men pas vragen of we een eitje wilden. Daar hadden we op dat ogenblik geen zin meer in.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Giovani O, Eigenaar van Vous Le Vous, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Beste Kris, dank voor uw verblijf bij ons en voor uw feedback. we zullen de tip van het ontbijt zeker meenemen, heel graag tot de volgende keer, met een eitje :), mvg, Giovani

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen in de kleine suite. Hele mooie kamer, maar voor die prijs toch wat aan de, kleine kant. De kamer had wel een eigen terras als extra, maar in de winter heb je daar natuurlijk niet zoveel aan. Nog een minpuntje voor ons was dat het toilet niet afgesloten was. Maar voor de rest waren we wel heel tevreden. Heel goed bed en een fantastisch verfijnd ontbijt. Maar als ik nog zou terug gaan, dan zou ik toch voor een standaard kamer opteren.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was een geweldig weekend. Prachtig ingerichte kamer met terrasje, bad en regendouche. Het ontbijt was subliem, alles wordt vers voor jou bereidt. Vraag zeker een spiegelei met spek ! Ik had hier graag nog enkele dagen willen verblijven. In de omgeving Hasselt, Maastricht, Genk, Maasmechelen.... Voor herhaling vatbaar.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner