20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontvangen en konden direct op de kamer zelfs om 14u al. Is een fijn hotel met alles erop en eraan. Kamer is zeer ruim en modern. Ontbijt is verzorgd en zeker in orde. Ligging is super, vlak bij het centrum en dus makkelijk bereikbaar.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Saskia B, Public Relations Manager van Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Beste gast.
Leuk te horen dat jullie genoten hebben, zo hoort het ook.
Tot een volgende keer!

22 april 2018 beoordeeld

Hotel geboekt n.a.v. bloesemfietsdagen en was perfect : rustig gelegen iets buiten centrum - vriendelijke service - zeer mooie ruime kamers - smaakvolle keuken - ideaal qua prijs/kwaliteit - "een aanrader" !

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Saskia B, Guest Relations Manager van Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Beste gast.
Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn te horen dat u heeft genoten.
Zo hoort het ook!
Tot een volgende keer.

17 februari 2018 beoordeeld

Trendy kamer met alles erop en eraan, zeer mooie badkamer met ruime douche. Spijtig voor ons dat er geen bad was maar dat is een subjectief gevoel natuurlijk. Zeer vriendelijk onthaal. Kortom subliem en bovendien een mooi restaurant met lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Saskia B, Public Relations Manager van Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Beste gast,
Bedankt voor uw bezoek & de leuke review. Onze 'rooms de lux' zijn inderdaad uitgerust met een douche.
Enkel op de 'penthouses with a view' ga je een bad & een douche vinden.
Groetjes & tot een volgende keer.

13 februari 2018 beoordeeld

had beboekt voor een weekend in hassotel.. was gewoon perfect. heel vriendelijk onthaal.
misschien een tip! iemand die de bagage helpt naar de kamer en wagen brengen of een karretje ter beschikking stellen om de bagage handiger te dragen.
wij komen zeker terug.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Saskia B, Public Relations Manager van Hassotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Beste Dhr. Alain D.
Bedankt voor uw bezoek en de leuke review. Fijn te horen dat u goedonthaald werd, zo hoort het ook.
Het is onze gewoonte van ons om mee te gaan naar de kamers. Een kar hebben we ook in huis, vraag er gerust naar bij een volgend bezoek. Groetjes uit Limburg & tot binnenkort.

11 februari 2018 beoordeeld

Vriendelijk onthaal. Mooie gerenoveerde kamers, heel vriendelijk personeel.
Eten heel lekker en betaalbaar. Ondanks het feit dat het op zaterdagavond heel druk was heeft men de moeite gedaan om ons toch nog een plaats te bezorgen (7 personen) wat niet evident was, top. Wij komen zeker nog terug na de verbouwingen die er aan staan te komen.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden