“tapas - lekker”

OleOle
Geclassificeerd als nr. 78 van 290 Restaurants in Hasselt
Keukens: Spaans
23 september 2018 beoordeeld

De vierde maal dat wij hier komen tapas eten. Positief: Lekker klaar gemaakt. Goede bediening, met goede rusttijden tussen de gangen. Mooi interieur, je waant je ergens in Spanje. Mooie foto's aan de muur. Goede Spaanse achtergrond muziek. Minder positief: Na 2 jaar nog steeds dezelfde beperkte menukaart en interieur. Groepen maken graag van deze zaak gebruik om hun feestje te vier. Leuk, maar niet voor de andere klanten. Luidruchtigheid.

Datum van bezoek: september 2018

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vrienden gaan eten met de bon via social deal. Het menu kon volledig worden aangepast voor vegetariërs en voor een persoon met allergieën, SUPER!!
Het eten was heel erg lekker en de porties royaal, dus je komt zeker niet met honger van tafel! Zelf vond ik de patatas bravas wat tegenvallen, maar dat is eerder persoonlijk.
1 keer wat lang moeten wachten om drank te kunnen bestellen (er was slechts 1 persoon die bediende en zelf ook de drankjes moest klaarmaken en het eten aan tafel brengen)
Maar dat werd helemaal goed gemaakt door zijn vriendelijke houding!
Als afsluiter kregen we zelfs een glaasje limoncello aangeboden.
We hebben ervan genoten!

Datum van bezoek: augustus 2018
10 juli 2018 beoordeeld

De eerste ontmoeting met dit Spaans restaurant/tapasbar was uitstekend! De maître staat zelf in voor de zaal en doet dit uitstekend. Heel vriendelijk en vlotte bediening. Het eten was superlekker en niet overdreven veel zoals in sommige tapasbars wel is kan gebeuren. Zo konden we van meer verschillende dingen genieten.

Datum van bezoek: juli 2018
14 mei 2018 beoordeeld

Veel restaurants waren vol toen kwamen we hier uit.Ligt een beetje uit de route maar prima gegeten.
Goede bediening ondanks dat het vol zat, alleen de rekening klopte net helemaal, wijn teveel maar water was weer niet in rekening gebracht, maar zonder morren werd het gecorrigeerd.

Datum van bezoek: mei 2018
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Over een leuke ervaring gesproken: vlotte en vriendelijke bediening! Lekker, voldoende en ook uitgebreid... een zeer geslaagde avond! Vooral het dessert was top! Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die OleOle bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In OleOle geweest? Deel je ervaringen!