Beoordeeld op 16 juli 2020

Samen met de kids twee kamers geboekt op deze perfecte locatie in het centrum van Hasselt. Mooie grote luxueuze kamers, met alle moderne voorzieningen. Minpuntje vond ik de lege minibar, blijkbaar het gevolg van misbruik vermoed ik. Snelkoker aanwezig, thee en koffie eveneens. Strijkplank en ijzer eveneens ter beschikking. Prachtige badkamer met grote douchecabine, regendouche en gewone douche.
Het ontbijt was degelijk, gelet op de geldende covid-19 miserie ;-). Het personeel zeer vriendelijk en gedienstig, tot het onderhoudspersoneel toe. Prijs kwaliteit verhouding zeker in orde. Pluspunt is de ondergrondse Q-parking aan 18 euro/dag.
Zeker een goede keuze wanneer in Hasselt.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 19 juni 2020

Verzorgde kamer,verzorgd ontbijt, ondanks corona maatregelen.
Geen thee bij ontbijt, niet meer aan gevuld sinds dag voordien. Koffiemachine niet aangevuld.
Personeel maakte om 8u veel lawaai op de gang met poetsen
Receptie kon weinig antwoorden geven op vragen. Ondanks dat we ontbijt betaald hadden, moesten we volgens hen er nog een keer voor betalen, weinig zicht op Hasselt en parkeermogelijkheden
Ze doen wat van hen verwacht wordt

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

De kamers zijn DRINGEND aan een opfrissing toe , echt gedateerd .
Ontbijt wel zeer uitgebreid ,voldoende en ook lekker !!
Vriendelijk personeel en TOP LOCATIE natuurlijk .
Verblijf met 2 kids op de familiekamer.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 21 januari 2020

Hotel is heel heel slecht bereikbaar, dit komt wel door de wegwerkzaamheden. Verder was de kamer niet zo fris. Kussens stinken. Personeel verder wel vriendelijk. Verder krijg je een extra rekening van 16 euro voor het parkeren.

Datum van verblijf: januari 2020
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Beste ,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Onze verontschuldigingen voor het ongemak met de kussens.
We zijn ook bezig met de renovatie van de kamers .
De parking onder ons hotel is helaas een openbare betaalparking , met dezelfde prijzen in heel Hasselt .
U kan altijd gebruik maken van de gratis parkings in de buurt .
We hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten.
mvg
Marita Kral

Beoordeeld op 31 december 2019

vriendelijke ontvangst , mooie kamers en lekker ontbijt zowel voor de volwassene als voor de kindjes.
restaurant is een aanrader,mooie kaart en kinderen tot 12 jaar eten gratis.
speelgelegenheid voor de kindjes terwijl de ouders kunnen genieten in de bar

Datum van verblijf: december 2019
HIHASSELT, Front Office Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Beste Jean Yves,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Deze is zeer belangrijke voor ons , om onze klantvriendelijkheid en service te kunnen verbeteren.
We zijn reeds bezig met de verdere renovatie van onze kamers.
We hopen u in de toekomst terug te mogen begroeten.

met vriendelijke groeten.

Marita Kral