5 weken geleden beoordeeld

het lag midden in winkelcentrum en op wandelafstand ethias arena,prima bedden, wifi was top ,vriendelijk onthaal en superlekker ontbijt ,super hotel voor een weekendje hasselt ,parkeren aan de haven kan gratis

Datum van verblijf: mei 2018
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Nadieke,

Hartelijk dank voor uw feedback.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We ontvangen u in de toekomst graag opnieuw.

Warme groeten,

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Hier verbleven met ons gezin op een familiekamer. Het was prima in orde.

Vlakbij plopsaland en kinderen zijn in het hotel gratis!!!

We hebben heerlijk gegeten in het restaurant.

Een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2019

Beste gast

Het was ons een waar genoegen om u en uw gezin te mogen verwelkomen bij ons. Wij hopen dat u en de kinderen een leuke tijd hebben gehad bij Plopsaland en dat ons hotel een fijne plaats was om tot rust te komen van de drukke dag. Wij staan bij een volgende bezoek nogmaals voor u klaar.

Beoordeeld op 8 maart 2019

Wij hebben een kort verblijf achter de rug. Vriendelijk en professioneel ontvangst, vlotte check in.
Kamer was ruim, alles voorzien, beetje jaren 90 maar zeer proper!
Zeker een goede keuze als je Hasselt wil bezoeken.

Datum van verblijf: maart 2019
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2019

Beste jans402,

hartelijk dank voor uw beoordeling en mooie score! Het verheugt ons dat u tevreden was over uw kamer en we danken u voor het fijne compliment voor ons team.

Kom gerust bij ons terug bij een volgend bezoek aan Hasselt!

Beoordeeld op 18 februari 2019

Propere nieuwe kamers. Goede service. Vriendelijk personeel.
Goed en centraal gelegen. Direct in het centrum van de stad.
Lekker ontbijt. Vlotte bediening. Alles is aanwezig.
Vlot bereikbaar. Ondergrondse parking dichtbij.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Beste gast, Hartelijk dank voor deze hoge score!

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Hasselt.

Warme groeten,

Beoordeeld op 29 januari 2019

Supervriendelijke ontvangst, supervriendelijk en behulpzaam personeel, netjes... reeds verschillende hotels aangedaan, maar nergens beter gevonden. Nu al enkele weekends hier geboekt, bij volgende overnachtingen in Hasselt kom ik zeker terug naar hier!

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en perfecte score!

We vinden het fijn dat u zo tevreden was over de bediening van het personeel en de netheid van het hotel.

We kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!