Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima prijs/kwaliteit. Hotel ligt aan de binnenring/kleine ring rond het stadscentrum. Slechts enkele minuten wandelen en je staat midden in het centrum of in de winkelstraat. Alhoewel het aan een vrij drukke rijbaan ligt, hebben we geen geluidshinder gehad van het verkeer. Nette kamers. Prima en vrij uitgebreid ontbijt (spek, roerei, hardgekookte eitjes, hesp, kalkoen, salami, kaas, choco, vers fruit, croissants en diverse andere broodjes,...). Jammer dat het hotel niet over een eigen parking beschikt, waardoor je in de omliggende straten of in de parkeergarage (vlakbij, 16€/24u) moet parkeren. Het personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Beste Guy,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat we met onze gunstige ligging, ons heerlijk ontbijt en de goede prijs-kwaliteitsverhouding van ons hotel konden bijdragen tot een geslaagd verblijf in Hasselt. Het doet ons ook plezier dat uw kamer helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Er zijn inderdaad verschillende parkeermogelijkheden nabij het hotel. U kunt ook gratis parkeren aan de Vaartstraat of Slachthuiskaai.

Wij kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 18 februari 2019

Super hotel met super personeel ,spijtig dat wanneer we op de kamer kwamen deze nog niet gekuist was,eerste maal dat dit zich voordeed want zijn nogal in dit hotel geweest,maar dit werd direct opgelost als we het melden,zeer aangenaam verblijf,zeker aan te raden

Kamertip: Nemen steeds king deluxe kamer,weet dus niks van de andere kamers
Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Beste Regina

Bedankt dat u even de tijd nam uw verblijf bij ons te beoordelen! Wat fijn dat alles opnieuw naar wens was en dat er meteen voor een oplossing werd gezorgd toen u het probleem met de kamer meldde. De tevredenheid van onze klanten is zeer belangrijk voor ons en zijn dus blij dat u genoten heeft van uw verblijf!

Ons team staat in de toekomst graag opnieuw voor u klaar!

Beoordeeld op 14 februari 2019 via mobiele applicatie

Enige nadeel vindt ik dat het restaurant voor het ontbijt te klein is voor het aantal kamers. Wij moesten wachten om te kunnen ontbijten. Kwam ook door mensen die niet wouden plaats maken als ze gedan hadden. Maar meer tafels zou het perfect maken

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2019

Beste Jurgen,

We danken u voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u helemaal tevreden was met de goede prijs-kwaliteitsverhouding van ons hotel.

We noteren uw opmerking over de ontbijtruimte en zullen zien hoe we dit kunnen verbeteren.
We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Warme groeten,

Beoordeeld op 31 januari 2019

kamer was ok maar zeker geen luxe en zeer klein bed voor twee personen. In badkamer waren wat herstellingswerken noodzakelijk maar wel proper. Ontbijt was superdruk waardoor we in ongezellige vergaderruimte moesten ontbijten. Plantje, kadertje zouden de boel al wat vrolijker maken

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2019

Beste Annick,

Dank voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was met de goede prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel en uw kamer. Spijtig dat onze bedden voor u wat aan de kleine kant waren. Deze zijn allemaal 1m40 op 2m, wat standaard is voor alle Holiday Inn hotels.

Onze excuses indien het druk was bij het ontbijt. Om aan al onze gasten een plaats te kunnen bieden, hebben we inderdaad de vergaderzaal erbij moeten nemen. Dit is uiteraard heel uitzonderlijk. We nemen uw opmerking over de badkamer mee naar een volgende renovatieronde.

Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.
Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,

Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

De ontvangst was uiterst vriendelijk. Ik kreeg netjes uitgelegd waar ik kon parkeren. Op loopafstand. De kamer is prima, goede burostoel, nette badkamer en prima bed. Internet is snel genoeg om een Netflixje te kijken en er zijn genieg stopcontacten. Kortom, prima ingericht voor de zakelijke reiziger met als afsluiting een net ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Filip Caluwaert, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2019

Beste Jenapeku,

we danken u voor uw review.

Het verheugt ons ten zeerste dat u zo tevreden was over uw verblijf.

We hopen u in de toekomst opnieuw als gast te mogen ontvangen in ons hotel!

Hartelijke groeten,