Radisson Blu Hotel, Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Zwembad
The Century(Hasselt)
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
Holiday Inn Hasselt(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Zwembad
Hassotel(Hasselt)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Travelocity
  • Restaurant
Vous Le Vous(Hasselt)(Heel veel waar voor je geld!)
Villa Saporis(Hasselt)
30 april 2018 beoordeeld

- Centraal gelegen (parking te vinden bvb. aan de Vaartstraat)
- Goede service
- Kamer ok (wel wat vlekje op de lakens) + tip: wifi werkte niet helemaal
- Ontbijtbuffet: broodjes, toast, mini-koffiekoekjes, spek, eieren, charcuterie, fruitsalade ne vers fruit, yoghurtjes van Danone, komkommer en tomaat, mini-donuts, mini-muffins, ontbijtgranen, granola, confituur, choco, speculoospasta Lotus, hagelslag, stroop, GV brood en cornflakes, sojamelf, zuivelmelk, fruitsappe, chocomelk, koffie, thee

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Beste Eva,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback.

Wat fijn dat u een prima verblijf bij ons had en dat u heeft genoten van ons uitgebreide ontbijtbuffet en onze gastvrije service.

Jammer dat uw WiFi-verbinding niet zo goed werkte: we zullen zeker op onderzoek uitgaan en de verbinding op uw kamer controleren.

Leuk dat u onze gunstige ligging nabij het centrum zo'n grote troef vond.
Het klopt inderdaad dat er op loopafstand van het hotel verschillende mogelijkheden zijn om gratis te parkeren.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het express-hotel biedt alles wat je nodig hebt voor een stadsbezoek aan Hasselt. Ruime kamers zonder enige geluidsoverlast. Enkel de geluidsoverdracht tussen de kamers onderling is niet perfect (zoals in bijna geen enkel hotel). Mooi ontbijt. De matras en het hoofdkussen waren voor mij te zacht. We sliepen dit keer in een “king size bed” dat voldoende breed was. In de stad zijn voldoende eetgelegenheden waardoor een hotel-restaurant zeker geen must is. De bar oogt leuk maar er blijft niemand zitten. De stad heeft dat ook heel wat beters te bieden. Geen wow-ervaring maar voldoende om zeer tevreden te zijn. Ook de ligging is prima enkel het gebrek aan een eigen parking is een minpunt. Parkeren kan wel in een nabijgelegen betalende stadsparking (16€/24u).

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Hasselt en dat u tevreden was met uw ruime kamer en het uitgebreid ontbijt.

Wat jammer dat u de matras en hoofdkussen iets te zacht vond. We begrijpen dat iedereen een andere voorkeur heeft kwa stevigheid. Gelukkig vond u onze king size bedden breed genoeg en heeft u geen last gehad van geluidsoverlast.

Het doet ons plezier dat ook de ligging voor u een pluspunt was. Het klopt inderdaad dat er veel leuke eetgelegenheden zijn in de buurt en dat er ook verschillende parkings zijn op wandelafstand van ons hotel.
De beste optie is in de Vaartstraat of aan de Slachthuiskaai, ook is er een ondergrondse parking 'Molenpoort' voor 16 EUR voor een dag. We hopen u bij een volgend bezoek aan Hasselt opnieuw te mogen verwelkomen.

3 april 2018 beoordeeld

Gastvrij hotel met een zalig bed om te slapen, hoewel ik in het begin mijn draai niet goed kon vinden, Totdat ik ontdekte, dat een bed in Holiday Inn Express twee verschillende kussens heeft, Een hard en een zacht, Ik had het kunnen weten, want op het nachtkastje stond het vermeld op een kaartje, Maar tja, na een prachtige dag in Hasselt met als besluit een glas bier in de gezellige bar van het hotel was ik zo in bed gestapt, 's Ochtends genoten van een lekker ontbijt met onder andere uitgebakken spek op wentelteefjes.

Verbleef: maart 2018

Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Hasselt en dat helemaal tevreden was met het comfort van onze bedden.

Fijn dat u aangeeft dat we twee soorten hoofdkussens aanbieden. Het comfort van onze gasten is onze grote prioriteit! Wat leuk dat u heeft genoten van een lekker biertje aan onze gezellige bar en dat ook ons uitgebreid ontbijt u heeft gesmaakt.

We danken u ook om de gastvrijheid van ons personeel aan te halen. We ontvangen u met open armen opnieuw bij een volgend bezoek aan onze mooie stad.

11 februari 2018 beoordeeld

Een eenvoudig, sober hotel. Goede vriendelijke mannen aan de receptie. Niet over al even net. Geen warm ei, geen hagelslag, gee spek... enz..vuile stoelen in de eetruimte... Tijdens het ontbijt is aanvullen ondergeschikt aan hun rookmoment samen met de dame van de receptie. Kapotte lakens met gaten, handdoeken met veel slierten.Geen stopcontact aan beide kanten van het bed doch een verlengkabel is te verkrijgen.
Geen parkeerruimte aan het hotel...; zelfs niet tijdelijk, want de uitlaadparkings zijn telkens ingenomen.
Ze mogen echt eens gaan spieken naar Holiday in express in Mechelen.

Kamertip: misschien een ander hotel... te duur voor wat je krijgt
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Kristof B, Front Office Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Bedankt dat u dit onder de aandacht heeft gebracht. Wij verontschuldigen ons voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf heeft geconfronteerd, omdat dat niet aan onze normale normen voldoet. Wij delen uw feedback met onze medewerkers en wijzig de nodige wijzigingen. We hopen dat u ervoor kiest om weer bij ons te blijven, zodat we u ons ware serviceniveau kunnen laten zien.

3 februari 2018 beoordeeld

Bij aankomst werd onze boeking via booking.com "niet gevonden". De receptionist heeft dan maar een nieuwe boeking geplaatst, er waren toch vrije kamers genoeg. Ook vertelde de man doodleuk dat het het hotel heel wat kost als er via booking.com gereserveerd wordt. We hadden dus al zo een vermoeden dat de boeking om andere redenen niet gevonden werd.

Bij het uitchecken werd door een andere receptioniste onze oorspronkelijke boeking via booking.com onmiddelijk gevonden (die ook al betaald was). Toch vroeg deze medewerker om de "nieuwe" reservatie ook maar te betalen en achteraf zelf het geld terug te gaan vragen bij booking.com. Daar hebben we uiteraard vriendelijk voor geweigerd. Uiteindelijk ging de receptioniste dan toch akkoord dat het te gek was dat wij twee maal zouden betalen en dan zelf maar mochten zorgen dat we ons geld terug kregen. Na de stadstaks (1 maal) betaald te hebben kon er geen "fijne dag" meer vanaf.

Blijkbaar klopte na dit alles de administratie niet meer en hebben ze de stadstaks dan maar nog een tweede maal (ongeautoriseerd) aangerekend op de kredietkaart.

Op de deur tussen de kamers waar je alles door hoort na, is het hotel verder min of meer wat je kan verwachten voor deze prijsklasse.

Kamertip: Boek een ander hotel
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
Kristof B, Front Office Manager van Holiday Inn Express Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2018

Beste Joeri.

Bedankt voor uw openhartige beoordeling. We verontschuldigen u dat uw recente verblijf niet aan de verwachtingen voldoet. We waarderen uw opmerkingen en delen deze met ons team zodat we onze diensten kunnen blijven verbeteren.

Kan u mij op volgend mail adres even de juiste data door geven.
kristof.bours@hiexhasselt.com
Zodoende kan ik alles na kijken en zorgen dat alle dubbel betaalde kosten zeker worden terug gestort.

Nogmaals onze excuses voor de verkeerde info.

Met gastvrije groeten
Kristof Bours