“Prachtig en vrij groot”

Japanese Garden
Geclassificeerd als nr. 2 van 28 dingen om te doen in Hasselt
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Eén van de grootste Japanse tuinen in Europa me dunkt. Rust vinden in een leuke stadsomgeving, dat is waar ik hier voor was en dat is ook best geslaagd. Een must see in Hasselt!

18 mei 2018 beoordeeld

de dag beeindigen met een gegidste trip door de Japanse tuin is een Godsgeschenk en zeker met mooi weer.Een gamma van ervaringen maken het de moeite waard.

15 mei 2018 beoordeeld

Eigenlijk had ik er meer van verwacht, maar misschien waren we niet in het goede seizoen. 't Is omdat we in de buurt waren, dat we het bezochten, want een verre verplaatsing zou ik er niet voor maken. Het lawaai van de aangrenzende drukke baan, was erg storend in deze oase van groen.

14 mei 2018 beoordeeld

Was even lopen vanuit het centrum maar dan kom je ook in een prachtig aangelegde tuin met veel Koikarpers en watervallen. Alleen jammer dat er geen mogelijkheid is om wat te eten, alleen een automaat met drinken. Maar je eigen brood op eten zou prima kunnen.

Bekijk meer beoordelingen
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige Japanse tuin aan een helaas rumoerige rondweg van Hasselt. Even zoeken naar de ingang. Een serene omgeving met prachtige bomen en struiken en uiteraard prachtige waterstromen en vijvers vol Japanse karpers in allerlei kleuren. Zeer de moeite waard om er een paar uur te vertoeven. Ondanks het iets slechtere weer vandaag erg genoten. Wat zal het er druk zijn als de zon schijnt!

Reizigers die Japanese Garden bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Japanese Garden geweest? Deel je ervaringen!