Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Ontzettend knusse kamer en super huiselijk! Alles super schoon en netjes. Ontbijt ook prima. Heerlijke koffie! Hasselt is ook geweldig als je van winkelen houd. Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

De kamer was mooi, wel nog stofplekken of vlekken op de randen bij de badkamer en op het zeteltje. Geen zeep om je handen te wassen en je mocht maar 4 van de 12 dingen kiezen als ontbijt (eten en drinken). Teleurstellend voor een vrij duur ontbijt.
Ook van de touristenbelasting wordt er op voorhand niet besproken en is dan net iets meer dan €5 per persoon per nacht!

Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Tophotel op een toplocatie! Het concept klopt volledig. Leuk, hip, trendy, gezellig hotel dat door middel van de quotes doorheen het gebouw een lach op je gezicht tovert. Het personeel doet er alles aan om de klanten een veilig gevoel te geven gedurende deze Corona-crisis. Ontbijt heel goed geregeld. De knusse kamers zijn heel gezellig en zijn zeker niet te klein. Het cocoon bed zorgt voor een heel rustgevend effect. Heb ontzettend goed geslapen. Onze kamer lag aan de straatkant maar heb niks gehoord van het verkeer. Het hotel laat me een beetje denken aan New York. Heerlijke hippe en trendy stijl! Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen , maar voor ons was de kamer veel te klein en basic. We zijn dan ook niet blijven overnachten en terug huiswaarts vertrokken. Wel een zeer uniek concept. Is meer iets voor jongere koppels.

Beoordeeld op 23 juli 2020

+ Goede ligging nabij centrum.
+ Vriendelijkheid personeel.
+ Kamer meer voor jeudig publiek.
- toerische belasting + administratieve kost boven 5 Euro per persoon per nacht is duur.
- veel omgevingslawaai tot laat s'avonds.