4 weken geleden beoordeeld

Uit de website hadden we opgemaakt dat het een origineel hotel was, de realiteit heeft dit meer dan bevestigd.
Een kleine kamer, maar met alles er op en er aan.
Vriendelijke ontvangst, lekker gedineerd in en op z'n Italiaans!
Lekkere huiswijn uit Sicilië.

Datum van verblijf: maart 2019
Different H, Guest Relations Manager van YUP Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hi

Bedankt om de tijd te nemen voor deze leuke feedback.

We vinden het super dat jou verblijf zo goed is meegevallen.

Je bent een echte Yuppie!

Groetjes

Lise

4 weken geleden beoordeeld

Ik had een geweldig verblijf in het Yup Hotel. De kamer was klein, maar gezellig, voldeed aan alle comfort en was netjes. Het bed lag echt zeer goed en de wifi-connectie ging ook zeer snel.
De 24h-service van het hotel maakt het de perfecte plek om s'avonds Hasselt te gaan verkennen. Het personeel is erg vriendelijk en staat altijd klaar.
Het enige minpuntje wat ik kan aanmerken is dat je online enkel met creditcard kunt boeken. Indien je met Bankcontact wenst te betalen moet je bellen of langst gaan.

Kort samengevat het Yup Hotel is een geweldige plek om de nacht door te brengen en heeft een perfecte mix tussen luxe, comfort en gezelligheid.

• Reistype: Reisde alleen
4 weken geleden beoordeeld

Kleine kamer, maar er was alles wat je nodig had, goed ontbijt, goede bedden, al vond ik de kussens voor mij te plat, goede ligging...voor mensen die graag een ruime kamer willen raad ik aan om te upgraden...

Kamertip: Voor mensen die een ruime kamer willen zou ik aanraden om een gewone kamer te upgraden. Maar is wel gezellig...
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gratis parking op wandelafstand
Leuke bars in zijstraatjes
Geslaagd weekendje

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriendin hebben 1 nacht verbleven. Het was veel te klein en onhygiënis. Dit kwam absoluut niet overeen met wat op de website staat. Ik geef graag wat voorbeelden; douche klein en met kalk bedekt, de kamer zelf heel donker, geen kast, heel kleine wasbak, de wc achter het bed... Dit was niet aangenaam.