Beoordeeld op 10 juni 2018

Superleuk hotel om de stad eens te gaan bezoeken. Lekker ontbijtje, leuke kamers! Ideaal voor koppels. Ideaal om de stad te ontdekken. Ligt vlakbij het centrum, vlakbij toffe bars en restaurantjes. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018

De kamers zijn trendy maar héél compact. Goed hotel indien je slechts je kamer nodig hebt voor bed en douche. Met 2 personen in de kamer kan je nauwelijks bewegen. De kamers zijn nog kleiner dan de foto doet uitschijnen. Maar al bij al, een goede ontvangst en goede matras. Wij sliepen aan de achterzijde met zicht op een straat en huizen en appartementen maar geen last van lawaai.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Verwacht niet teveel luxe of ruimte op de kamer. Wij hadden de cabin room (kleinste kamer). Je slaapt hier in een soort open bedstee. De kamer is niet groot, maar prima! De bedden en douches zijn goed en ze hebben leuke details in de kamer (en een paar potten snoepjes ;-)). Ik was met een vriendin, maar als je aparte bedden wil, is de cabinroom niet geschikt (alleen 2 persoons). Maar het bed is ruim genoeg. Je hoeft verplicht lepeltje lepeltje te liggen. De dames van de receptie waren erg aardig en ze hebben bij de receptie gratis water met een smaakje en soms ijsjes. Het hotel ziet er erg leuk uit en ligt aan de rand van de binnenstad. Wij hadden een kamer aan de zijkant, waar we geen last hadden van de weg.

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Ong. Wat je kan verwachten van een 3 sterren hotel. Redelijk kleine kamer op de 4de verdieping met een hele kleine douche. Eenvoudig ontbijt. Maar ik vond 89 euro voor 1 nacht (incl. Ontbijt en toeristenbelasting) toch te duur voor zo ' n hotel.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Praktische en trendy indeling van de kamers. Cabin bedden zijn erg cosy en zeker wel romantisch. De ruimte beneden is heel mooi van interieur. Alleen is het ontbijt minder gezellig en te weinig voor zijn prijs. Hier kan nog wat verbetering komen.