“👍”

Keukens: Pizzeria
Dineropties: Lunch
Dineropties: Lunch
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier maandelijks. Beste pizza van Hasselt, (Pugliese!) niet duur en sympathieke uitbaters.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier terecht via tripadvisor. Er waren geen klanten toen wij binnen kwamen, daardoor twijfelden we even of we wel naar binnen zouden gaan. Later kwamen er wel nog een paar mensen.

De uitbaters zijn vriendelijk. De dranken staan niet op de kaart wat wel een beetje raar is. Er is geen cola en de limonades zijn van San Pellegrino. Ik nam de citroenlimonade en die was wel lekker. De pizza's kwamen heel snel. Ze zijn erg groot en het deeg is redelijk dik. Ik heb dit persoonlijk graag, mijn vriend heeft liever flinterdunne krakend krokante pizzabodems.
De pizza's waren rijkelijk belegd en doordat ze zo groot waren hebben wij elk maar de helft kunnen opeten. Ze waren wel heel lekker! We hebben dan ook de overschot meegenomen naar huis.
Voor 2 frisdranken en 2 pizza's betaalden wij €32. Er was geen bancontact, enkel cash. Dat vonden we wel een beetje vreemd, maar de zaak oogt redelijk nieuw dus dat was voor ons geen probleem.

De zaak is leuk ingericht maar is heel klein. De pizza's zijn echter zo lekker dus dat compenseert wel. Wij komen nooit naar Hasselt, maar moesten we er nog eens zijn gaan we misschien wel terug :-)

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht, mooi zaakje met echt italiaanse eigenaar en zijn zoon.
Je proeft hier echt het italiaanse leven.
Met op de achtergrond de gesprekken in het italiaans waan je je even in bella italia!
Bellissimo...

9 augustus 2017 beoordeeld

De beste pizzeria in Hasselt, gelegen tegenover het stadhuis in een bescheiden pand. De pizzaoven is het hart van de zaak, en het super-sympathieke Italiaanse koppel dat hem bedient, zorgt dat er snel een perfecte pizza op je bord ligt. Verwacht geen grote luxe, maar wel een (h)eerlijke maaltijd in een zaak waar altijd sfeer is!

7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

The best pizza !!
Lekkere pizza aan een democratische prijs , zeer afwisselende suggesties ,
afhaal of ter plaatse te genieten ,en er wordt ook bij de buren geleverd !!
Maria en Danny is een tof koppel met Italiaanse roots , altijd lief en vriendelijk voor al hun klanten . That's Amore !!

Reizigers die Pizzeria That's Amore bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Pizzeria That's Amore geweest? Deel je ervaringen!