“Pizza made with love.”

Dineropties: Lunch
Dineropties: Lunch
7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

The best pizza !!
Lekkere pizza aan een democratische prijs , zeer afwisselende suggesties ,
afhaal of ter plaatse te genieten ,en er wordt ook bij de buren geleverd !!
Maria en Danny is een tof koppel met Italiaanse roots , altijd lief en vriendelijk voor al hun klanten . That's Amore !!

Datum van bezoek: maart 2017

26 januari 2017 beoordeeld

Heerlijke pizza's, vriendelijke bediening en een goede prijs! Wij komen zeer snel weer vanuit Nederland om hier pizza te eten!

17 januari 2017 beoordeeld

Deze pizzeria is ongezellig, koud en je zit in een constante "mist" en damp van de ovens. Hygiene laat te wensen over, toiletten zijn beneden standaard, geen papier, geen WCrol houder etc.
De Pizza is van matige kwaliteit en niet goedkoop
Noiet voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: januari 2017
9 november 2016 beoordeeld

geweldig lekker, vriendelijke bediening en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. je betaald voor wat je krijgt, maar begrijp me niet verkeerd! een margherita zeer lekker maken is ook een kunst, nee wat ik wil zeggen is dat je voor uitstekende pizza eigenlijk maar één adres in hasselt hebt en dat is that's amore.

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere grote pizza gegeten! De pizza's zijn zo groot dat je kan delen en de prijzen zijn heel schappelijk. Voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Pizzeria That's Amore bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Pizzeria That's Amore geweest? Deel je ervaringen!