“Tapas met 1 bon van vivabox”
Beoordeling van El Bocado

El Bocado
Geclassificeerd als nr. 82 van 280 Restaurants in Hasselt
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Een typisch Spaanse tapasbar. Je kan hier volwaardig eten of wat heerlijke tapas komen eten. We hebben een grote wijn,cava en cocktailkaart en nog zo veel meer. Spring zeker eens binnen!
1 juni 2018 beoordeeld

Gisteren gaan eten met een vriendin, 15 stukjes stokbrood nogal pover belegd. 2 glaasjes rode wijn die was lekker en een dessertbordje dat een pure schande was. 1 bolletje ijs, 1 mini pannacotta en uitgedroogde cake die we alle 2 hebben laten liggen.
Prijskaartje 1 bon van 30 euro en 41 euro bij betaald voor de wijn en het dessert. 71 euro ik vermoed dat ik veel lekkerder kan eten voor die prijs

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service. Lekkere tapas. Gezellige omgeving. Genoeg tijd tussen de gerechtjes. Een geslaagde avond. Wij komen zeker nog eens terug! Ook mogelijkheid om glutenvrij menu te bestellen. Super!

29 april 2018 beoordeeld

een gezellig zaakje waar ik al meerdere malen ben geweest met mijn vrouw en met vrienden. er hangt een aangename ontspannen sfeer en het is fijn om er wat bij te praten met een lekker glas wijn bij. het eten kan me niet zo bekoren, maar je bent niet verplicht iets te eten dus dat maakt niet echt iets uit.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle tegen beweringen in hebben we toch reserveerd bij deze zaak. Dit bleek al snel een slechte keuze. Geen uitleg over het verloop van de menu na bestelling, tussen bestelling en eerste schotel 54min, en enkel voor enkele salami’s. Dit is zeker geen aanbeveling voor tapasliefhebbers, prijs/kwalitelt niet in verhouding.

Een TripAdvisor-lid
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten met onze bongo-bon. Zeer mooie presentatie van de gerechtjes. Heel lekker. Super vriendelijke bediening en heel gezellig!

Reizigers die El Bocado bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In El Bocado geweest? Deel je ervaringen!