“Yummm”

Hawaiian Poke Bowl - Hasselt
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 79 van 311 Restaurants in Hasselt
Beschrijving: Gezond, Kraakvers en Delicious gaan wél samen. Dat bewijzen we elke keer opnieuw. Gedaan met droge slaatjes of een sushi-lunch waarvoor je veel te veel betaalt. Hawaiian Poké Bowl is dé revolutie in healthy food door het combineren van dagverse ingrediënten met een restaurantervaring in een gezellig tropisch interieur. Iedereen voelt zich er tegelijk thuis en op vakantie, van student tot zakenman. Geniet van onze verrassend gecombineerde House Favourites, of stel je eigen Poké Bowl samen hoe je maar wil. En geen zorgen, elke Hawaiian Poké Bowl ervaring is geen Guilty, maar wel een Healthy Pleasure!
5 weken geleden beoordeeld

Snelle en goede service.
Enorm lekker en gezond. Zeer goede lunch gehad!
Kom er regelmatig, verveelt nooit

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2019 beoordeeld

Had deze iets alternatievere zaak uitgekozen voor mijn zakenlunch vandaag. Was meteen aangenaam verrast. Het concept sprak me meteen aan voor zowel studenten als voor professionele mensen. Prijs kwaliteit naar mijn mening ongeëvenaard! Superlekker en gezond gegeten, grote porties, top bediening in een gezellig tropisch interieur. Meer moet dat voor mij niet zijn!

Datum van bezoek: september 2019
31 augustus 2019 beoordeeld

Hawaii in Hasselt. Een bowl gevuld met rijst of quinoa, vis (tonijn, zalm) of kip en tal van gezonde toppings. Mijn favoriet is de tuna classic: een beetje spicy, een beetje Oosters, een beetje fantastisch. En gezond. In het resto is weinig plaats, maar ik ga vaak afhalen

18 augustus 2019 beoordeeld

We hebben heel lekker en gezond gegeten. Vriendelijke en behulpzame bediening. Niet duur. Een echte aanrader

12 augustus 2019 beoordeeld

Super lekkere bowls! De classics zijn overheerlijk maar je kan ook zelf je bowl samenstellen. Er wordt ook veel take-away verzorgd. Een medium was meer dan genoeg, en ik ben al een flinke eter. Heel grote eters zullen een large appreciëren. Op de bovenverdieping kan je heel gezellig tafelen. Super lekker, ik kan nauwelijks wachten om terug te komen en een andere bowl te proberen. Bovendien is het ook nog eens gezond! De bediening was heel vriendelijk. Grote aanrader!

Reizigers die Hawaiian Poke Bowl - Hasselt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Hawaiian Poke Bowl - Hasselt geweest? Deel je ervaringen!