Beoordeeld op 1 september 2019

Zeer aangenaam verblijf! Een heel nette, ruime en leuk ingerichte kamer. De matras van het bed was iets te zacht naar onze persoonlijke mening maar dit had geen gevolgen op onze nachtrust. Onze kamer bevond zich in het bijgebouw, zeer aangenaam dat hier ook een woonkamer aanwezig was. Deze woonkamer was ook gezellig ingericht met tal van boeken om te lezen. Een lekker gratis drankje en versnapering was aanwezig. Pluspunt dat we via een andere in/uitgang het hotel konden verlaten zodat we niet steeds langs de ontbijtruimte het hotel moesten verlaten.
Ontbijt was top. Ze komen langs aan tafel met een glaasje versgeperst fruitsap en vragen of er koffie/thee mag zijn. Ze hanteren een buffet waarbij allerlei lekkers aanwezig is, ze stallen wel niet al te veel uit maar vullen constant bij. Het spiegeleitje was zeer lekker! Spijtig dat het weer niet al te goed was waardoor we niet buiten konden eten.
Fantastische locatie om Hasselt te verkennen. Zeer aangenaam dat je een mail ontvangt van de gastvrouwen met enkele restaurant/brasserie aanraders.
Wij hebben genoten van ons verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Bij aankomst moesten we lang wachten eer er iemand kwam. Toen de gastvrouw er was, was er inmiddels nog een gast gearriveerd. Hierop besloot ze ons samen in te checken en de uitleg te geven want dat was makkelijk voor haar. Erg veel regeltjes, kwam betuttelend over. De tuin was erg begroeid waardoor we langs overhangende takken moesten. Geen punt normaal maar het regende flink dus alles was drijfnat. Ze zou de takken knippen maar dit gebeurde niet waardoor we iedere keer drijfnat binnenkwamen. De kamer was netjes en mooi ingericht. Goede bedden, mooi bed linnen. Badkamer netjes, wel een zeer hoge instap in het bad, niet prettig. Er was gelukkig een handgreep aan de muur.
Het ontbijt viel tegen. Het was druk en de gastvrouw kwam gestresst over. Koffie mochten we niet zelf pakken, terwijl er een apparaat stond. We moesten wachten tot we het kregen. Ook jus d’orange kwam aan tafel 1 glaasje, meer niet. Kwam karig over voor een luxe ontbijt. Er stonden allemaal kleine hoeveelheden op tafel waardoor je niet makkelijk iets pakte want dan was het meteen op. 3 mini potjes yoghurt, een mini trosje besjes, 3 mini schijfjes meloen, 2 croissants. En dat alles voor ruim 18 personen. Het werd dus steeds met beetjes bijgevuld wat veel geloop tot gevolg had. Onrustig!
In de nacht slecht geslapen door geluiden van de straat. Uitgaanspubliek wat herrie maakte. Ramen kunnen beter dichtblijven hierdoor. Aan de achterkant was er ook geluidsoverlast van een afzuiginstallatie van een beneden gelegen pand. Hierdoor ook stankoverlast, en frietlucht. Niet echt rustig dus en jammer dat je hierdoor met de ramen dicht moet slapen in de zomer.
Geen aanrader dus!

Kamertip: Absoluut niet toegankelijk voor minder validen, tuin is hobbbelig bestraat en een zeer steile trap naar boven.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

Prachtige locatie, heel rustig. 'n Heel vriendelijke ontvangst, kamer is prachtig. Ook het ontbijt was top, we konden in de tuin omdat het echt mooi weer was. Klein minpunt: airco werkte niet (goed) maar dit zou in de komende dagen worden hersteld. Verder niets dan lof over dit adresje !

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 maart 2019 via mobiele applicatie

Voor een luxe ontbijt was het maar triestig, niet veel keuze aan beleg en broodjes. Zeker de originele prijs niet waard wij waren daar met social deal. Kan beter prijs kwaliteit op zijn minst ham of spek zalm en brie. Kannetje koffie één warme drank te weinig.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 23 maart 2019

Prima hotel voor een overnachting midden in het centrum. Zeer vriendelijke ontvangst , mooie kamer, goede bedden en prima ontbijt.
Wel even opletten als je slecht ter been bent! Geef dit zeker aan bij reservering want de kamer helemaal boven is alleen via een zéér steile trap te bereiken en douchen is daar ook geen optie, Heel hoge instap in bad, niet te doen als je niet heel fit bent.
Verder alles prima.

Datum van verblijf: maart 2019