24 maart 2018 beoordeeld

We zijn hier met enkele vrienden gaan eten en hebben een zeer aangename avond gehad,de kamers zien er super uit, het eten was perfect en de gastvrouw en gastheer schitterend. Tessa en Erik bedankt voor de onvergetelijke avond en ontvangst.
Iedereen was het eens hier willen we terugkomen.

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog nooit zo geïnspireerd en voldaan ergens vandaan gekomen! Wat een gewèldige plek, wat een gezelligheid en heerlijke keuken met warme mensen en met koninklijke bedden! Een aanrader voor iedereen die er even ‘helemaal uit wil zijn’. Brood komt warm en knapperig uit eigen houtoven.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
3 oktober 2017 beoordeeld

Authentieke maar gezellige plaats om tot rust te komen.
Mooi zicht van het terras op de mooie tuin + omgeving
Zeer leuke kamers
Uitgebreid ontbijt geserveerd door de gastheer.
Mogelijkheid om lekker te dineren, ter plaatse gekookt door de gastvrouw.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
erikhasselt, Owner van Kasteelhoeve de Kerckhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2017

Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Wij zijn zelf ook nog steeds verliefd op deze magische plek en voelen ons geluksvogels dat we hier mogen werken en tegelijkertijd zoveel lieve mensen ontmoeten.

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uiterst rustige en stijlvolle plaats met een prima table d'hôte.
Veel ruime en rust, mooie kamers, zalige tuin met top-uitzicht.
Omgeving met al zijn fruitbomen zijn leuk om te verkennen.

Niet twijfelen!

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
erikhasselt, Owner van Kasteelhoeve de Kerckhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Beste,

Hartelijk dank voor je korte maar krachtige review. En je hoge rapportcijfer natuurlijk.
Je geeft ons weer een boost !

Dank, Erik en Tessa

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede ontvangst door Tessa & Erik.
Prachtige kamers met alle voorzieningen. Uitgebreid ontbijt met vers fruit en lekkere broodjes, verschillende ontbijtgranen en voor de liefhebbers zelfs vers bereide eieren.
Voor de 70ste verjaardag van ons mama hadden we zelfs champagne bij het ontbijt.
'S avond een heerlijke maaltijd met bijna allemaal ingrediënten uit eigen tuin door Tessa met liefde klaargemaakt.
Aanrader !

Verbleef: juli 2017, reisde met familie