“Hip”
Beoordeling van Marloo's Lunchbar

Marloo's Lunchbar
Geclassificeerd als nr. 38 van 278 Restaurants in Hasselt
1 september 2020 beoordeeld

Een hippe zaak in het centrum van Hasselt.
Er staan een aantal originele gerechten en drankjes op de kaart.
De pitta met pulled chicken werd mooi opgediend en was lekker.
De zalm met aardappeltorentjes en avocado smaakte ook.
Daarbij een roze limonade en wij hebben lekker geluncht.

Datum van bezoek: augustus 2020

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen steeds met plezier terug want het is altijd genieten. We kijken nu al uit naar een volgende keer!

Datum van bezoek: juli 2020
28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten. Ik nam de ‘toast bijna te gezond’ (toast, guacamole, gepocheerd ei, geitenkaas, pitten) met zalm en fruitsap. Alles was vers en heel lekker.
Ik betaalde €23, wat ik voor dit wel eerder aan de dure kant vind.

Datum van bezoek: juli 2020
10 maart 2020 beoordeeld

Super trendy zaak met heerlijke vernieuwende gerechtjes op de kaart En voor ieder wat wils . Net wat ik zocht. Ik ga er zeker nog eens terug .

Datum van bezoek: maart 2020
7 maart 2020 beoordeeld

"De" beste hamburger ever - Beastie Boy" onwaarschijnlijk lekker. Vergeet alle hamburgertenten, Marloo's is the place to be.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Marloo's Lunchbar bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Marloo's Lunchbar geweest? Deel je ervaringen!