“Heerlijk eten en supervriendelijke mensen”
Beoordeling van ROSCH

ROSCH
Geclassificeerd als nr. 1 van 268 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld

In dit kleine restaurant eet je simpelweg altijd goed. Verfijnd. Smaakvol. Creatief. Ik keer hopelijk snel terug!

Datum van bezoek: augustus 2020

14 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks Corona toch kunnen genieten van hun haute cuisine. Onze Valentijnsdag was helemaal af dankzij mogelijkheid om een menu af te halen.

Datum van bezoek: februari 2021
6 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top ! Zeker doen als je in Hasselt bent. Correct geprijsd, mooie wijnkaart. Super vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel bediening als eten zijn top!
De hapjes waren zeer creatief en zeer smakelijk gebracht.
De hopscheuten waren hemels lekker.
Lekkere Spaanse wijn.
Ook de desserts zijn een aanrader.
Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020
11 februari 2020 beoordeeld

Warm welkom, een zeer lieve gastvrouw die ons ontving. Er was lunchmenu waarbij alleen het nagerecht zelf gekozen kon worden. Wij konden wel aangeven wat wij niet graag eten waarbij voor mij als niet-vis eter een alternatief werd bereid. De lekkerste cocktail ooit (met Mezcal, zalig kruidig en fris), een smakelijke tapa vergezeld van brood en kruidenboter met zeewier, olijfolie, sel de fleur en peper. Voorgerecht was een tartaar, excellent. Ook het hoofdgerecht was uitmuntend, zowel de vlees als visvariant. Veel humor bij de eigenaresse die elke klant zelf bedient, uiterst charmant en ongekunsteld. Nagerecht dame blanche, wederom een schot in de roos. Net als het assortiment kaasjes, zeer smakelijk samengesteld en vergezeld van stroop, vijgenbrood en bruin brood. De eigenaress vertelde mij dat zij en haar man met zijn tweeen dit restaurant bestieren, vandaar dat het zo persoonlijk en kleinschalig is. Wij zijn fan en gaan sowieso terug voor een diner a la carte, dit smaakt naar meer!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die ROSCH bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In ROSCH geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.