“Een absolute aanrader - Nieuwe chefs - top keuken ”
Beoordeling van De Kwizien

De Kwizien
Geclassificeerd als nr. 4 van 287 Restaurants in Hasselt
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor Moederdag geboekt in Kwizien op basis van goede ervaringen in het verleden. 4 dagen geleden startten hier nieuwe chef en sous- chef. Wat een start!
Absoluut perfecte gerechten. Mooie balans van uit gesproken smaken .
Gewoon weg schitterend.
Een aanrader voor elke genieter.
Schitterende prestatie van de keuken equipe! Waaaw !

5 april 2018 beoordeeld

Via vrienden deze zaak leren kennen en de kaart beviel ons evenals het eten, het was niet top maar lekker & prijs/kwaliteit

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Subliem ! Uitstekend !!!!! Waauw alles tip top ook super mensen in de zaal !!! Een aanrader op alle vlakken ! Vernieuwend ! Top top top !! ❤️

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gaan eten in deze leuk zaak.
We hebben gebruik gemaakt van de actie jong keukengeweld.
De hapjes en de gerechten waren stuk voor stuk kunstwerkjes en de smaken zaten zeer goed.
We komen zeker terug.

25 maart 2018 beoordeeld

We zijn vrijdagavond gaan eten, we hadden het 3 gangenmenu met aangepaste wijnen.
Eerst kregen we 3 amuses, dit waren zeer fijne hapjes.
Het eten was overheerlijk en de wijnkeuze was prima.
Zeer vriendelijke bediening.

Reizigers die De Kwizien bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Kwizien geweest? Deel je ervaringen!