“Aanrader!”
Beoordeling van De Kwizien

De Kwizien
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Dessert in Hasselt
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gaan eten in deze leuk zaak.
We hebben gebruik gemaakt van de actie jong keukengeweld.
De hapjes en de gerechten waren stuk voor stuk kunstwerkjes en de smaken zaten zeer goed.
We komen zeker terug.

25 maart 2018 beoordeeld

We zijn vrijdagavond gaan eten, we hadden het 3 gangenmenu met aangepaste wijnen.
Eerst kregen we 3 amuses, dit waren zeer fijne hapjes.
Het eten was overheerlijk en de wijnkeuze was prima.
Zeer vriendelijke bediening.

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag waren we nog eens samen met onze dochters in Hasselt om voor de kleinkinderen inkopen te doen. Uit pure nostalgie kozen we om naar de Kwikzien te gaan. Wat een aangename ervaring we hadden een mooie plaats met zicht op de keuken. We werden verrast met een frisse huisaperitief van citroënjenever en gin. Voor onze zwangere een alcoholvrije coctail op basis van kokos. 3 lekkere hapjes begeleiden dit,het voorgerecht frisse Carpaccio van zalm en komkommer, voor onze zwangere lekkere bereiding van Kabeljauw. Hoofdgerecht traag gegaarde parelhoen, zeer goed bereid en lekker van smaak. De begeleidende wijnen waren voortreffelijk en het geheel werd afgesloten met koffie en zeker 8 zelf bereide versnaperingen. Een schitterende nieuwe ontdekking met een jonge vrouwelijke chef-kok. Zelfs de eigenares herkende ons terug na zovele jaren.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden op een aangename manier ontvangen. De gerechtjes, van amuses tot desserts, waren smaakbommetjes, subliem afgewerkt.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De titel zegt eigenlijk alles.Ik heb al verscheidene sterrenrestaurants bezocht en dit kan mee concurreren.
Waar wacht Michelin nog op.Of het moet de mindere toiletaccomodatie zijn.Nu over het eten.Amuses drie smaakbommen.Drie maal vis superlekker.Vierde gang rund.De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het rund vrij pezig was.De wijnen bijhorend moet je van houden,dit was iets wat iedereen drinkt maar verder niets speciaals.Ook het feit dat de eigenares je bij het binnenkomen en buitengaan de hand schud is mooi.

Reizigers die De Kwizien bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Kwizien geweest? Deel je ervaringen!