“Rondleiding met vrienden”
Beoordeling van Limburg Lavendel

Limburg Lavendel
Geclassificeerd als nr. 11 van 40 dingen om te doen in Hasselt
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
30 mei 2018 beoordeeld

Al lang van plan geweest om de lavendelhoeve eens te bezoeken en er uiteindelijk toch geraakt in het gezelschap van een paar vrienden voor een rondleiding. De uitleg mocht misschien iets korter zijn en er zijn geen spectaculaire dingen te zien maar het is wel erg boeiend hoe deze kleinschalige lavendelhoeve door een aantal vrijwilligers wordt uitgebaat. Vriendelijke mensen, een rustgevende tuin en een charmant terras. Echt druk was het niet maar het kwakkelweer zal er voor iets hebben tussengezeten. Wij vonden het alvast een meevaller en zullen zeker terugkeren om te genieten van de rust, de jenever en het ijs met lavendelsmaak en de verschillende soorten bier, die we eigenlijk nog niet kenden.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

...een fietsstop tijdens onze fietstocht. Gezellige en ouderwetse authenciteit. Prachtig terras en veranda met 'net iets andere' biertjes en verrassende kleine hapjes. De dagsoep was overheerlijk. Een wandelingetje door de tuin is een aanrader en de lavendekbedden zijn verrassend. Een klein stukje Provence in Limburg. Minpuntje. Opgesloten pauwen die met open verenpracht niet gedraaid raken in hun hok EN een garcon die niet weet welke de dagsoep is

8 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk ijs en lekkere gin. Wanneer je een wandeling doet vanuit de Abdij van Herkenrode, kom je er langs.

30 april 2018 beoordeeld

Op zich een mooi klein stukje, maar ga er enkel heen als je er in de buurt bent of langs rijdt. Het is de detour niet waard. Ik heb er ongeveer een uurtje vertoefd, maar we werden aangekeken alsof we er niet hoorden; het voelde niet echt gastvrij, maar meer als een buurt-samenkomstplaats voor lokale bewoners.
Je kunt er iets drinken en wat spulletjes kopen. Ik vond de ontvangst binnen matig.

Bekijk meer beoordelingen
24 maart 2018 beoordeeld

Vanuit de abdij van Herkenrode zeker eens naartoe wandelen, het is nabij en even dromen van de Provence is mooi meegenomen

Reizigers die Limburg Lavendel bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Limburg Lavendel geweest? Deel je ervaringen!