“Verrassend en de omweg meer dan waard”
Beoordeling van Limburg Lavendel

Limburg Lavendel
Geclassificeerd als nr. 11 van 29 dingen om te doen in Hasselt
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

...een fietsstop tijdens onze fietstocht. Gezellige en ouderwetse authenciteit. Prachtig terras en veranda met 'net iets andere' biertjes en verrassende kleine hapjes. De dagsoep was overheerlijk. Een wandelingetje door de tuin is een aanrader en de lavendekbedden zijn verrassend. Een klein stukje Provence in Limburg. Minpuntje. Opgesloten pauwen die met open verenpracht niet gedraaid raken in hun hok EN een garcon die niet weet welke de dagsoep is

8 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk ijs en lekkere gin. Wanneer je een wandeling doet vanuit de Abdij van Herkenrode, kom je er langs.

30 april 2018 beoordeeld

Op zich een mooi klein stukje, maar ga er enkel heen als je er in de buurt bent of langs rijdt. Het is de detour niet waard. Ik heb er ongeveer een uurtje vertoefd, maar we werden aangekeken alsof we er niet hoorden; het voelde niet echt gastvrij, maar meer als een buurt-samenkomstplaats voor lokale bewoners.
Je kunt er iets drinken en wat spulletjes kopen. Ik vond de ontvangst binnen matig.

24 maart 2018 beoordeeld

Vanuit de abdij van Herkenrode zeker eens naartoe wandelen, het is nabij en even dromen van de Provence is mooi meegenomen

Bekijk meer beoordelingen
7 november 2017 beoordeeld

Mooie verzorgde tuin, gezellig terras, een fijne plek om even te vertoeven en de kunstwerken in de tuin geven een meerwaarde...

Reizigers die Limburg Lavendel bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Limburg Lavendel geweest? Deel je ervaringen!