“Ok maar ook niet meer”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 8 van 290 Restaurants in Hasselt
1 juni 2018 beoordeeld

Het was een lekkere burger en de bediening was vriendelijk. De tafel werd wel niet afgeruimd nadat we gedaan hadden. Als het iets later wordt komt er meer jeugd om iets te drinken en dan wordt het te druk en luid om rustig iets te eten.

Datum van bezoek: mei 2018

5 maart 2018 beoordeeld

Je vindt mij regelmatig in Bruut voor een gezellig avondje uit. Mijn favoriet blijft de 'Nach-o Average Chicken', in burgervorm of als side dish, maar ook de Bruut is een echte aanrader. Vergeet zeker de Sweet Potato Fries & een portie nacho's niet: gewoon zalig! De bartenders maken met plezier een variant op de traditionele cocktails, zodat je altijd iets nieuw kan uitproberen. De zaak is gezellig druk, maar de keuken en bartenders doen er alles aan om dit op te vangen.
Verwacht geen fastfoodrestaurant prijzen, maar democratische prijzen voor kwaliteitsvol home-made food en cocktails. Ter illustratie: voor 45€ p.p. was onze avond gevuld met 2 cocktails, nacho's, burgers, sides én dessert (Vanille-ijs met Falernum: doen!).

Datum van bezoek: maart 2018
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart met lekkere burgers en voldoende keuze van cocktails. Ieder van ons at goed en vond zijn drankje lekker. Enige minpuntje: onze burgers mochten wat warmer geweest zijn.

Datum van bezoek: maart 2018
27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs-kwaliteitsverhouding kon veel beter!
Wil je een volwaardige maaltijd dan betaal je niet enkel de basisprijs van een hamburger, maar moet je ook nog een aantal side dishes betalen. Zo tikt het wel erg aan. De drank is ook vrij prijzig.
De huisbereide icetea was veel te zoet en had op het einde een vreemde smaak.
De hamburger en de sidedishes waren dan weer erg zout.
Zeker geen gezond alternatief... .
De side dish chickenwings smaakten niet naar kip, eerder ondefinieerbaar...
Heel hip met zeteltjes, vooral populair bij jongeren, maar het kon ons niet echt bekoren.
Geef ons maar een hamburger op klassieke wijze.

Datum van bezoek: februari 2018
Bob H, Eigenaar van Bruut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2018

Beste k0enels,

Al onze gerechten worden bereid met verse hoogwaardige ingrediënten. Bijvoorbeeld ‘never-frozen’ Ierse Aberdeen Angus voor de burgers en chili con carne, biologische kip, vers gebakken brioche broodjes, enz. Dus geen bewaarmiddelen, geen E-nummers, geen kleurstoffen. Die gerechten kunnen we daarom niet aanbieden aan McDonalds prijzen. En toch zitten we volledig in lijn met de prijzen in andere burgerrestaurants in de directe omgeving. Misschien moeten we dit duidelijker communiceren om verkeerde verwachtingen te voorkomen.

Over smaken en afkruiding kan er gediscussieerd worden maar als je vindt dat verse biologische kippedijen ”ondefinieerbaar” smaken dan heb ik daarbij mijn twijfels.

Hetzelfde wat betreft je opmerking over onze drankprijzen: je kan nl al een cocktail krijgen aan 7,5€.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij lusten zeer graag een goeie cocktail en hier waren we op de goede adres! De sfeer in de zaak is gezellig en de obers verzorgen de cocktails zeer goed! Een place 2 be!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!