TripAdvisor
Hasselt
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijke cocktails en topbediening!”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 12 van 312 Restaurants in Hasselt
26 november 2017 beoordeeld

Last minute een reservering nog kunnen maken om met 2 hier te komen eten op aanraden van vrienden. Was me dat een goed idee!

Top bediening, supervriendelijk en altijd met een grote lach op het gezicht.

Er zijn niet veel plaatsen waar ik de pulled pork zo heerlijk vind als hier, en ook de grote keuze aan alcoholvrije cocktails vond ik een hele grote +++ aan deze zaak.

Datum van bezoek: oktober 2017

6 november 2017 beoordeeld

Spijtig genoeg hadden we niet gereserveerd om iets te eten, maar de cocktails die we hier dronken waren TOP! Met name de long island ice tea was de beste die we ooit gedronken hadden. Sympathieke barmannen ook. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: november 2017
22 oktober 2017 beoordeeld

broodje van hamburger bruut was oudbakken en droog, net als de hamburger. De pulled carrot burger is ook geen aanrader, geraspte platte wortel, gecarameliseerde ui leek opgewarmd in microgolf met een overheersende smaak van komijn. Echt niet lekker! Broodjes klein en enorm prijzig voor wat het was en dit geldde ook voor hun cocktails. Bediening was ook niet erg georganiseerd, moesten eerst plaats nemen in zetel tot tafel vrij kwam. Er werd dan gezegd dat tafel vrij was, maar dan ineens toch niet, terug naar zetel. Tijdens het opnemen van onze drank werd garcon weggeroepen en is niet teruggekomen. Lang moeten wachten voor we uiteindelijk drank konden bestellen. Hebben hem dan uiteindelijk zelf moeten roepen. Dit was ook het geval voor het bestellen van ons eten. Kwam bestelling maar niet opnemen en dan maar zelf weer geroepen. Gaf een chaotische en niet georganiseerde indruk. Bruut, jullie zijn echt veel te duur voor wat jullie serveren. Moesten de prijzen in lijn liggen met de kwaliteit en hoeveelheid zou ik misschien minder kritisch geweest zijn, dus voor ons blijft het bij deze enige teleurstellende ervaring. Geen echte aanrader voor ons!

Datum van bezoek: oktober 2017
17 september 2017 beoordeeld

Leuke zaak met een groot aanbod aan cocktails. We hebben er ook een (heerlijke) hamburger met frietjes gegeten, zeker een aanrader.

Personeel was zeer vriendelijk en er hangt een tof sfeertje.

Aandachtspunt: het is wel redelijk kostelijk voor de porties die je krijgt.

Datum van bezoek: september 2017
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hartelijk ontvangen door Ben! Speciaal voor mijn vrijgezellen werd de cocktailbar geopend! Gezellig genieten met de vrienden! Samen cocktails gemaakt en fijn gelachen! Een heel persoonlijke ontvangst. Dankjewel voor alles!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!