“Heerlijke cocktails en ook veel lekkers voor BOB !”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 7 van 279 Restaurants in Hasselt
26 augustus 2017 beoordeeld

Buiten de heerlijke cocktails en mocktails staat er nog meer lekkers op de kaart;
Zowel snacks als volwaardige maaltijden.

Mijn vriendin neemt er altijd de Long Island iced tea ( moeilijk om lekker klaar te maken), en ik NAM er altijd Ginger ale.
Intussen weet ik wel beter en kies ik voor de home made lemonade, home made iced tea of de (mocktail) smoked bandid.

Zeker een aanrader !

Ook heel toffe sfeer en fijne mensen achter de toog.

14 juni 2017 beoordeeld

Lekkere cocktails, vriendelijke bediening, leuke sfeer. Ideaal voor een gezellige avond. We hebben er niet gegeten, enkel gedronken.

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met 9 vriendinnen. Lekkere cocktails en mocktails maar prijzig genoeg. Lekkere nacho's! Ook allemaal gegeten. Niemand was echt lovend over haar eten. Hamburgers zijn klein, opnieuw erg prijzig voor wat je maar krijgt (enkel burger, geen frieten, klein broodje). Lang wachten op het eten. Iedereen had nog honger achteraf... denk niet dat we dit nog eens opnieuw gaan doen. Vooral eten mag beter, wel fijn voor cocktail en nacho's.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal voor een avondje uit! Leuke barmannen. Lekker eten! En die cocktails!!! Top!!! Wij komen zeker terug!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hete obers. Super shotjes en top cocktails! Zeker langskomen. Reserveren als je wil eten! Doen ;) !!!

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!