TripAdvisor
Hasselt
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Niet zo wow als we dachten ”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 12 van 311 Restaurants in Hasselt
10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met 9 vriendinnen. Lekkere cocktails en mocktails maar prijzig genoeg. Lekkere nacho's! Ook allemaal gegeten. Niemand was echt lovend over haar eten. Hamburgers zijn klein, opnieuw erg prijzig voor wat je maar krijgt (enkel burger, geen frieten, klein broodje). Lang wachten op het eten. Iedereen had nog honger achteraf... denk niet dat we dit nog eens opnieuw gaan doen. Vooral eten mag beter, wel fijn voor cocktail en nacho's.

Datum van bezoek: juni 2017

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal voor een avondje uit! Leuke barmannen. Lekker eten! En die cocktails!!! Top!!! Wij komen zeker terug!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hete obers. Super shotjes en top cocktails! Zeker langskomen. Reserveren als je wil eten! Doen ;) !!!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige cocktailbar met een groot aantal cocktails en top creaties!
Eigenaars kennen hun vak en zoeken continu nieuwe creaties

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Vriendelijke eigenaar! Topconcept! Absolute aanrader! Uitgebreide keuze! Toplocatie midden in de stad

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!