Beoordeeld op 1 november 2018

Altijd prima vertoeven hier, alles schoon prima service. Enige, maar dat is persoonlijk, vind ik de koffie niet zo lekker. Veel te sterk.....Dan als laatste, waarom moet je nou minimaal 200 tekens invullen om je beoordeling in te kunnen dienen.

• Reistype: Reisde voor zaken
CongresHotel, Responsable commercial van Congres Hotel Mons Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Geachte cypa1963. Wij danken u heel vriendelijk voor uw positieve commentaren wat betreft uw ervaring bij Hôtel Van der Valk Mons Congrès. Wij zijn heel gelukkig om te lezen dat u de dienst van onze ploegen heeft genoten. Onze prioriteit is een groot comfort en een hoog service level aan onze klanten te leveren. Uw commentaren zijn heel belangrijk om ons in deze richting te laten voortgaan. Wij hopen het genoegen hebben u te mogen verwelkomen opnieuw in onze hotel. Met hoogachting. Yves-Henri Feltz.

Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Bijzonder goed hotel, zoals we het gewoon zijn van Van der Valk. Bijzonder origineel is een automatische pannenkoekenbakmachine bij het ontbijt. Nog nooit ergens anders gezien. De koffie bij het ontbijt kon wel beter, maar dat is dan ook de enige opmerking die ik kan geven over dit verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2018

Geachte Koen67. Wij danken u heel vriendelijk voor uw positieve commentaren wat betreft uw ervaring bij Hôtel Van der Valk Mons Congrès. Wij zijn heel gelukkig om te lezen dat u de algmene kwaliteit van ons hotel heeft genoten net al de diversiteit van het ontbijtbuffet. De eerste maaltijd van de dag is heel belangrijk ! Dat is waarom wij vanaf 6 uur live kookeieren, vleeswaren, kaas, verschillende soorten brood, pannekoeken, koffie, tee, vruchtensap, honig, … Onze prioriteit is een groot comfort en een hoog service level aan onze klanten te leveren. Uw commentaren zijn heel belangrijk om ons in deze richting te laten voortgaan. Wij hopen het genoegen hebben u te mogen verwelkomen opnieuw in onze hotel. Met hoogachting. Yves-Henri Feltz.

Beoordeeld op 2 oktober 2018

het personeel was supervriendelijk. De kamer was ruim en netjes. Het eten, koud en warm buffet was dik in orde, heel lekker en heel schappelijk van prijs. Het restaurant is gezellig om te zitten. Alles was tiptop in orde!!!

Datum van verblijf: oktober 2018

Geachte droopyfenna. Wij danken u heel vriendelijk voor uw positieve commentaren wat betreft uw ervaring bij Hôtel Van der Valk Mons Congrès. Wij zijn heel gelukkig om te lezen dat u de vriendelijkheid van onze teams, de kwaliteit van ons beddengoed en de netheid van onze kamers heeft genoten net al de diversiteit van het ontbijtbuffet. De eerste maaltijd van de dag is heel belangrijk ! Dat is waarom wij vanaf 6 uur live kookeieren, vleeswaren, kaas, verschillende soorten brood, pannekoeken, koffie, tee, vruchtensap, honig, … Ons restaurant "Quai 5" serveert internationale gerechten met seizoengebonden suggesties. Wij zijn blij dat u het leuk vond. Onze prioriteit is een groot comfort en een hoog service level aan onze klanten te leveren. Uw commentaren zijn heel belangrijk om ons in deze richting te laten voortgaan. Wij hopen het genoegen hebben u te mogen verwelkomen opnieuw in onze hotel. Met hoogachting. Yves-Henri Feltz.

Beoordeeld op 1 oktober 2018

Mooie kamer, zeer rustig en totaal geen lawaai van het station dat er naast ligt - Gezeliige bar - Lekker gegeten in het restaurant - ontbijt was zeer goed (alles vers) - zeer vriendelijk personeel - Perfecte ligging net buiten het centrum, gratis parking.

Datum van verblijf: september 2018

Geachte suzy748295. Wij danken u heel vriendelijk voor uw positieve commentaren wat betreft uw ervaring bij Hôtel Van der Valk Mons Congrès. Wij zijn heel gelukkig om te lezen dat u de vriendelijkheid van onze teams, de kwaliteit van ons beddengoed en de rust van onze kamers heeft genoten net al de diversiteit van het ontbijtbuffet. De eerste maaltijd van de dag is heel belangrijk ! Dat is waarom wij vanaf 6 uur live kookeieren, vleeswaren, kaas, verschillende soorten brood, pannekoeken, koffie, tee, vruchtensap, honig, … Ons restaurant "Quai 5" serveert internationale gerechten met seizoengebonden suggesties. Wij zijn blij dat u het leuk vond. Onze prioriteit is een groot comfort en een hoog service level aan onze klanten te leveren. Uw commentaren zijn heel belangrijk om ons in deze richting te laten voortgaan. Wij hopen het genoegen hebben u te mogen verwelkomen opnieuw in onze hotel. Met hoogachting. Yves-Henri Feltz.

Beoordeeld op 22 september 2018

De menu kaart mag iets duidelijker in verschillende talen. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt mag ook vanaf 06.00 uur beginnen. De parkeerplaats achter het hotel is ook toegankelijk voor ongure personen, zet hier een omheining omheen.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken

Geachte cbalem781301. Wij danken u heel vriendelijk voor uw positieve commentaren wat betreft uw ervaring bij Hôtel Van der Valk Mons Congrès. Wij zijn heel gelukkig om te lezen dat u de vriendelijkheid van onze personeel heeft genoten. Het spijt ons echt dat de menu kaart in het restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij zullen met de chef praten om te corrigeren wat moet verbeterd worden. Onze prioriteit is een groot comfort en een hoog service level aan onze klanten te leveren. Uw commentaren zijn heel belangrijk om ons in deze richting te laten voortgaan. Wij hopen het genoegen hebben u te mogen verwelkomen opnieuw in onze hotel. Met hoogachting. Yves-Henri Feltz.