Beoordeeld op 28 augustus 2011

Zeer vriendelijk ontvangen. Kamers waren proper, spinnenwebben niet inbegrepen.
Ontbijt voor €10 Euro was zeer teleurstellend. Bediening was flauw. Met drie personen kregen we maar fruitsap voor 2. Geen kans om bij te nemen.
Geen keus gekregen tussen koffie of thee. Brood zelf moeten bijvragen en dan zelfs maar een maximum van 2 sneetjes. Ontbijtkoeken was goed. Tweede keer bijvragen vonden we vervelend en deden het niet. Wij verwachten wel in elk hotel dat men komt vragen of het in orde is, zelfs dit werd niet gedaan. Geen yoghurtje, fruit, smeerkaas.... wij aten al uitgebreider ontbijt in Jeugdherbergen.
Bij aankomst geen bar om al iets te drinken.

Kamertip: rekening houden met trappen.
Datum van verblijf: augustus 2011
Beoordeeld op 24 september 2010