Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (688)
Beoordelingen filteren
688 resultaten
Waardering van reizigers
349
251
63
16
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
349
251
63
16
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 688 beoordelingen
Beoordeeld op 8 augustus 2018

Erg mooie inrichting..oude kapel (klooster?) omgeturned tot hotel..
Goeie stille airco..vriendelijk onthaal ook. Rustige ligging ...het was er
zo stil dat we ons overslapen hebben en het ontbijt gemist! Dus dat kan
ik niet beoordelen, maar de rest was super!

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank mrslim244
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 mei 2018

Uitstekend gelegen vlak bij het centrum en de culturele bezienswaardigheden. Een oud klooster op onwaarschijnlijk originele manier verbouwd tot hotel. In onze kamer, bijvoorbeeld, zat een van de grote ronde ramen. Op de kamer zachte vloerbedekking in een straatsteendecoratie met de confetti er nog tussen. Verder is de kamer voorzien van alle gemakken, tot en met kluis, koelkastje, waterkoker en een goede airco. Gratis parkeren op eigen terrein achter het hotel. Het ontbijt is uitstekend en uitgebreid, heel veel vers fruit, voor €12,50 feitelijk spotgoedkoop.
In het hotel restaurant Mezzo, drukbezocht en een kaart met mediterrane gerechten van uitstekende kwaliteit. Het is jammer dat de porties wel heel erg groot uitvallen en dat de presentatie nogal lomp is, o.a. een veel te grote quenelle aardappel/peen stamp. Het voorgerecht kwam net uit de vriezer. Jammer Wijnen per glas met niet alledaagse keuze.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
2  Bedank Robbert007
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 januari 2018

Heerlijke kamer, erg mooi en schoon, fijn bedden en alles netjes geregeld
Heerlijk gegeten sávonds en ontbijt was ook erg goed
Wij gaan nog een keertje terug, prettig dat je kon parkeren bij het Hotel

Datum van verblijf: december 2017
1  Bedank verhoeve2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 januari 2018

-ideale ligging
-nette kamers met gratis fles water en koffie of thee.
-comfortabele bedden
-ondanks het feit dat de verwarming afstond en het raam openstond, bleef het nog behoorlijk warm in de kamer (in december)
-ruime badkamer en aparte WC
-vriendelijk personeel, zowel aan de balie als in de brasserie als op de parking.
-Nederlands is hier echter blijkbaar een exotische taal: ondanks het feit dat men op boekingsites graag uitpakt met kennis van 7 talen, valt daarvan in het hotel maar weinig te merken. Wanneer men naar het hotel belt, kan men je niet in het Nederlands te woord staan (en dat is eigenlijk een 4-sterrenhotel onwaardig!). Ook het aantal tv-zenders is beperkt tot Franstalige zenders en BBC en voor Nederlandstaligen is er enkel BVN (dat moet zeker beter kunnen!)
-WIFI is echt te zwak om deftig te kunnen werken of bv. Facebook of Youtube te kunnen gebruiken.
-de GRATIS PARKING is eerder beperkt en men tracht dit op te lossen door de auto's dicht bij mekaar en in verschillende rijen achter mekaar te parkeren. Hiervoor moet men dus de autosleutel afgeven en dan is het maar te hopen dat men op oudejaarsavond geen 45 min nodig heeft om hem terug te vinden wanneer men de auto dringend nodig heeft om naar een elders gereserveerd restaurant te rijden omdat het hotelrestaurant op 31/12 gesloten is (onbegrijpelijk omdat op dat moment het hotel quasi volgeboekt is en de gasten dus elders een restaurant moeten zoeken, wat op die avond niet evident is in Mons!)
-Dat gasten met hun bagage door het restaurant moeten, is op z'n minst merkwaardig
-Het ontbijt was niet slecht maar ook niet super. Er was weliswaar voldoende aanbod van vers fruit maar de broodjes waren wel eenheidsworst zoals men voorgebakken broodjes kan kopen in de supermarkt terwijl je in een 4-sterrenhotel toch minstens een betere kwaliteit diepvriesbroodjes of artisanale broodjes van de lokale bakker zou mogen verwachten. De latte macchiato die uit de automaat kwam, smaakte zoet (bah!!), maar het was wel fantastisch om zelf vers appelsiensap te kunnen maken met de automatische perser!!!
(waarom trouwens niet gewoon het ontbijt in de kamerprijs verrekenen???)
-het eten in de brasserie was superlekker en zeker niet duur!!!
-het spa-gedeelte was wel vrij klein.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank 362bertb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is dit een mooi hotel
De kamers hebben alle nog een verleden van de oude kapel
Met een moderne aankleding
Het tapijt op de grond mengt het verleden met hede .
De kamernummers staan ook op de vloer van het tapijt
Ontbijt meer dan voldoende aanwezig. Je ontbijt in de oude kapel
5 minuten wandelen van het centrum
Er is ook parking voorzien

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank lucien h
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken