7 november 2017 beoordeeld

Ik verbleef met mijn jongste zoon 1 nacht in het hotel. Fantastisch. Ideaal om Bergen te bezoeken. Centraal gelegen en parking is veilig en gratis. Vóór het avondeten genoten we van de sauna, hamam en jacuzzi. Brasserie Mea Culpa is een aanrader (de porties zijn wel erg groot). Heerlijke bedden en luxueuze badkamer.
Zeer uitgebreid en luxueus ontbijtbuffet, inclusief vers fruitsap.
Dit hotel is op alle gebied een aanrader.
Enige minpuntje is dat er geen Vlaamse TV-zenders zijn, wel een 40-tal andere zenders

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
13 september 2017 beoordeeld

Fijne ervaring in het voor ons onbekende Mons. Leuke kamer met goede badkamer.
Het uitzicht kon beter, maar was niet belangrijk. 's Avonds in het restaurant tapa's gegeten (op aanraden van de ober), uitzonderlijk lekker voor een spotprijs. Uitstekend ontbijtbuffet.
Een aanrader voor wie de streek wil verkennen.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld

Alleen de kamer 401 krap en klein daarentegen badkamer dan groot . Voor de rest zeer vriendelijk personeel ook de parking met de service van de zorg en parkeren van de wagens door iemand van het Hotel .

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is ongetwijfeld een van de mooiste hotels die we ooit bezochten. Een mengeling van stijlen, doch werden de kerkelijke elementen behouden, hetgeen wij fantastisch vonden. Gratis parking, gratis een uurtje in de wellness( wij hadden de jacuzzi voor ons alleen), en werden zelfs met cocktails bediend in de wellness terwijl de bartender eigenlijk nog niet aanwezig was. Superservice, prachtig mooi, ideale locatie. Wij verbleven hier voor een tripje naar Pairi Daiza. De stad zelf is ook zeer gezellig.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
22 augustus 2017 beoordeeld

Mons was een stop op onze fietsvakantie.
het hotel was verrassend ingericht, originele kamer, ook een afgesloten fietsenberging.
uitgebreid ontbijtbuffet en 's avond lekker en royaal gegeten in het restaurant.
ligt in een rustige straat met alles in Mons op wandelafstand.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner