“Mooi hotel, centrale ligging centrum”
Beoordeling van Dream

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Dream
Beoordeeld als nr. 2 van 8 hotels in Mons
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, personeel zeer vriendelijk. Je krijgt er waar voor je geld.
+++ Restaurant : Betaalbare prijzen voor wat je krijgt. Zeer grote porties, prachtig geserveerd op bord, goeie, uitgebreide wijnkaart. 2x gebruik van gemaakt en 2x top.
++ Kamer zeer ruim en net.
Enigste minpuntje is dat geen raam open kon (toch niet op eerste verdiep), en dat het ietsje te warm was om te slapen. Met de regeling verwarming kon ik het een graad naar beneden krijgen maar niet meer (22,5 graden om te slapen vond ik net iets te veel. Was dit in orde ging ik voor de 5 sterren.

Verbleef: November, 2017, reisde met familie

7 november 2017 beoordeeld

Ik verbleef met mijn jongste zoon 1 nacht in het hotel. Fantastisch. Ideaal om Bergen te bezoeken. Centraal gelegen en parking is veilig en gratis. Vóór het avondeten genoten we van de sauna, hamam en jacuzzi. Brasserie Mea Culpa is een aanrader (de porties zijn wel erg groot). Heerlijke bedden en luxueuze badkamer.
Zeer uitgebreid en luxueus ontbijtbuffet, inclusief vers fruitsap.
Dit hotel is op alle gebied een aanrader.
Enige minpuntje is dat er geen Vlaamse TV-zenders zijn, wel een 40-tal andere zenders

• Verbleef: November, 2017, reisde met familie
13 september 2017 beoordeeld

Fijne ervaring in het voor ons onbekende Mons. Leuke kamer met goede badkamer.
Het uitzicht kon beter, maar was niet belangrijk. 's Avonds in het restaurant tapa's gegeten (op aanraden van de ober), uitzonderlijk lekker voor een spotprijs. Uitstekend ontbijtbuffet.
Een aanrader voor wie de streek wil verkennen.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld

Alleen de kamer 401 krap en klein daarentegen badkamer dan groot . Voor de rest zeer vriendelijk personeel ook de parking met de service van de zorg en parkeren van de wagens door iemand van het Hotel .

• Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is ongetwijfeld een van de mooiste hotels die we ooit bezochten. Een mengeling van stijlen, doch werden de kerkelijke elementen behouden, hetgeen wij fantastisch vonden. Gratis parking, gratis een uurtje in de wellness( wij hadden de jacuzzi voor ons alleen), en werden zelfs met cocktails bediend in de wellness terwijl de bartender eigenlijk nog niet aanwezig was. Superservice, prachtig mooi, ideale locatie. Wij verbleven hier voor een tripje naar Pairi Daiza. De stad zelf is ook zeer gezellig.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
22 augustus 2017 beoordeeld

Mons was een stop op onze fietsvakantie.
het hotel was verrassend ingericht, originele kamer, ook een afgesloten fietsenberging.
uitgebreid ontbijtbuffet en 's avond lekker en royaal gegeten in het restaurant.
ligt in een rustige straat met alles in Mons op wandelafstand.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
22 augustus 2017 beoordeeld

Rustige en ruime kamer.
Alles is voorzien en uiterst verzorgd..............
De kamer is voorzien van een heel ruim bed met een airco die helemaal niet lawaaierig is.
De badkamer is ruim en zeer functioneel. Er is een apart toilet.
De parking is privaat en er is een parkingmeester.
Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Mons in overweging
op 1 km afstand
Utopia Hotel
nr. 1 van 1 in Masnuy-Saint-Jean
149 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Dream geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dream

Adres: Rue de la Grande Triperie 17, Mons 7000, België
Locatie: België > Wallonië > Hainaut Province > Mons
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Spa Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 8 hotels in Mons
Prijsklasse: € 59 - € 196 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Dream 4*
Aantal kamers: 62
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Dream met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?