Hotel Lido Mons Centre(Mons)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Congres Hotel Mons Van der Valk(Mons)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Orbitz.com
Zie aanbieding
Dream(Mons)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotwire.com
TripAdvisor
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer net hotel. Ik verbleef in een nieuw gerenoveerde kamer. Schoon en super vriendelijk personeel. Ontbijt is prima met redelijk wat keus. Diner is alleen maar een simpele maaltijd. Voor mij alleen even makkelijk, maar als m'n echtgenoot erbij was geweest waren we even ergens anders gaan eten. Let wel op. Betaald parkeren (wel beveiligd).

Verbleef: augustus 2017, reisde alleen
François L, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Good Morning,

Thank you for your comment. We are happy to read you enjoyed your stay.

We hope to welcome you again very soon.

Best Regards

28 juni 2017 beoordeeld

De bereikbaarheid van het hotel is wat omslachtig door de uitgebreide bouwactiviteiten van het station van Mons (Bergen).
De ontvangst was goed, de kamers standaard, maar schoon en geluidsarm. Helaas geen airco. Ook de gratis WiFi is van een slecht niveau.
Wij hebben er 1 avond gegeten, maar vonden de maaltijd te vet en wat magertjes voor de prijs. De andere avonden dus elders in Mons gegeten.
Wij gebruiten dit hotel als uitvalbasis voor Pairi Daiza (ca. 20 min) en Zoo Maubeuge (ca. 30 min).

Kamertip: Houdt rekening met de bouwactiviteiten van het station recht tegen over het hotel
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
François L, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Good Evening,

Thank you for your comment.

We are sorry to read that your stay didn't meet your expectation.

We hope to welcome you again.

Kindly Regards

20 oktober 2016 beoordeeld

We verbleven er twee nachten, het hotel is goed uitgerust en proper, zoals je van een Ibishotel mag verwachten, het onthaal is vriendelijk, een minpuntje is wel de extra prijs voor de parking, als je vier kamers boekt en met twee wagens wol parkeren, moet je dus twee maal de parkeerprijs betalen, hier voor krijg je wel de nodige coins om de parking nar believen te verlaten.
Bijkomend zou ik iets meer toezicht op het ontbijtbuffet verwachten, het buffet was zeer uitgebreid, maar door de onattente houding van een deel hotelgasten werden de deksels van de warme gerechten niet steeds gesloten, waardoor de latere klanten steevas koude zaken hadden die echt onsmakelijk waren en gezien er niet steeds iemand kon worden aangesproken zonder steeds de receptionist lastig te vallen was dat voor ons een minpuntje

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
MANAGERIBISMONS, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Geachte Guy,

Bedankt voor uw bericht.

Inderdaad parkeren is niet gratis, maar het biedt de garantie van het vinden van uw auto als je het de dag vóór vertrokken.

Bij het plannen van je terug in onze hotel.

Met vriendelijke groeten

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, vriendelijk personeel, eigen parking (9 euro), het interieur is een beetje gedateerd, maar voor zijn prijs is het ok. Proper hotel ook, wat zeker een pluspunt is. Dicht gelegen bij de autostrade, zodat je snel terug op de baan bent.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
MANAGERIBISMONS, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Goeiedag,

Bedankt voor uw bericht.

Onze hotel zal zijn tijdens 2017 gerenoveerd.

Met Vriendelijke Groeten

12 augustus 2016 beoordeeld

Een basic hotel, proper maar geen luxe, geen minibar, ontbijt is uitgebreid. Bar is open tot middernacht en receptive open 24u /24 ideaal gelegen om Bergen ( Mons) en omgeving te verkennen. Ook dicht gelegen bij Paira Daiza.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
MANAGERIBISMONS, General Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Good morning,

Thank you very much for your comment on our hotel and its installations.
We are looking forward to seeing you soon,

Kind regards,

Sébastien Durez