“Eenvoudig maar prima hotel”
Beoordeling van Ibis Mons Centre Gare

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Ibis Mons Centre Gare
Beoordeeld als nr. 5 van 8 hotels in Mons
28 juni 2017 beoordeeld

De bereikbaarheid van het hotel is wat omslachtig door de uitgebreide bouwactiviteiten van het station van Mons (Bergen).
De ontvangst was goed, de kamers standaard, maar schoon en geluidsarm. Helaas geen airco. Ook de gratis WiFi is van een slecht niveau.
Wij hebben er 1 avond gegeten, maar vonden de maaltijd te vet en wat magertjes voor de prijs. De andere avonden dus elders in Mons gegeten.
Wij gebruiten dit hotel als uitvalbasis voor Pairi Daiza (ca. 20 min) en Zoo Maubeuge (ca. 30 min).

Kamertip: Houdt rekening met de bouwactiviteiten van het station recht tegen over het hotel
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
François L, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Good Evening,

Thank you for your comment.

We are sorry to read that your stay didn't meet your expectation.

We hope to welcome you again.

Kindly Regards

20 oktober 2016 beoordeeld

We verbleven er twee nachten, het hotel is goed uitgerust en proper, zoals je van een Ibishotel mag verwachten, het onthaal is vriendelijk, een minpuntje is wel de extra prijs voor de parking, als je vier kamers boekt en met twee wagens wol parkeren, moet je dus twee maal de parkeerprijs betalen, hier voor krijg je wel de nodige coins om de parking nar believen te verlaten.
Bijkomend zou ik iets meer toezicht op het ontbijtbuffet verwachten, het buffet was zeer uitgebreid, maar door de onattente houding van een deel hotelgasten werden de deksels van de warme gerechten niet steeds gesloten, waardoor de latere klanten steevas koude zaken hadden die echt onsmakelijk waren en gezien er niet steeds iemand kon worden aangesproken zonder steeds de receptionist lastig te vallen was dat voor ons een minpuntje

• Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
MANAGERIBISMONS, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Geachte Guy,

Bedankt voor uw bericht.

Inderdaad parkeren is niet gratis, maar het biedt de garantie van het vinden van uw auto als je het de dag vóór vertrokken.

Bij het plannen van je terug in onze hotel.

Met vriendelijke groeten

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, vriendelijk personeel, eigen parking (9 euro), het interieur is een beetje gedateerd, maar voor zijn prijs is het ok. Proper hotel ook, wat zeker een pluspunt is. Dicht gelegen bij de autostrade, zodat je snel terug op de baan bent.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
MANAGERIBISMONS, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Goeiedag,

Bedankt voor uw bericht.

Onze hotel zal zijn tijdens 2017 gerenoveerd.

Met Vriendelijke Groeten

12 augustus 2016 beoordeeld

Een basic hotel, proper maar geen luxe, geen minibar, ontbijt is uitgebreid. Bar is open tot middernacht en receptive open 24u /24 ideaal gelegen om Bergen ( Mons) en omgeving te verkennen. Ook dicht gelegen bij Paira Daiza.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
MANAGERIBISMONS, General Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Good morning,

Thank you very much for your comment on our hotel and its installations.
We are looking forward to seeing you soon,

Kind regards,

Sébastien Durez
General Manager

15 juli 2016 beoordeeld

Ik besloot last-second om eens een nachtje weg te gaan in eigen land en boekte dit hotel onderweg naar Mons. Het hotel is gelegen vlak naast het station en dus ook zeer makkelijk bereikbaar. Het personeel was super vriendelijk en heel ontvankelijk. De kamer was mooi, netjes en ruim. In de kamer was geen koelkast/minibar maar aan het onthaal is die wel voorzien. 's avonds heb ik mij niet alleen over straat durven begeven.. De bar in het hotel was in ieder geval leuk en gezellig. Vraag er zeker naar de lokale biertjes.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen
MANAGERIBISMONS, General Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Heel Bedankt voor uw comentar.
We are glad to know that you enjoyed your stay in our hotel, and we are looking forward to seeing you soon again.

Take care,

Sébastien Durez
General Manager

21 december 2015 beoordeeld

Niets mis mee, maar daarmee is dan ook alles wel gezegd. Ik kreeg bij dit hotel het idee in zo'n budgethotel langs de Franse péage te verblijven: gedateerde meubeltjes, ongezellige verlichting. Om onduidelijke redenen was het restaurant voor meerdere dagen dicht (eerder dan op de informatieposter was aangekondigd), maar de kok maakte toch nog een diner (pluspunt!). Ontbijt was ok. Receptionist gaf mij niet ongevraagd de code voor de WiFi; eerlijk gezegd weet ik niet of WiFi bij de prijs was inbegrepen. Extra kosten voor ontbijt zijn met € 15 fors te noemen.

• Verbleef: November, 2015, reisde voor zaken
8 november 2015 beoordeeld

hotel is zeer goed gelegen voor een bezoek aan Mons. Op tien minuten sta je in te voet in het centrum, op de grote markt. In het hotel is veel informatie te verkrijgen over de te bezoeken attracties.

het hotel was makkelijk te vinden, maar iets moeilijker te bereiken als je van de autostrade komt. je moet maken dat je niet in het verkeerde baanvak zit, anders ben je vertrokken voor een rondje rijden op de ring rond Mons.
als je in de juiste straat komt, ga dan zo links mogelijk rijden en dan staat het aangeduid.

het hotel beschikt over een grote parking waar je je auto veilig, tegen betaling, kan parkeren.

kamer was in orde, alles wat je nodig hebt, maar geen grote luxe. wat ik ook niet verwacht van een ibis hotel. het was er netjes en groot genoeg, goede bedden. hoofdkussen misschien iets te dik. en geen extra's in de badkamer.

ontbijt was in orde, ruim aanbod en regelmatig bijgevuld.

personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam, absoluut niets op te zeggen.

• Verbleef: November, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Mons in overweging
op 1 km afstand
Orange Hotel
nr. 1 van 4 in La Louviere
258 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ibis Mons Centre Gare geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Mons Centre Gare

Adres: Boulevard Charles Quint 27b, Mons 7000, België
Locatie: België > Wallonië > Hainaut Province > Mons
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 8 hotels in Mons
Prijsklasse: € 64 - € 103 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis Mons Centre Gare 3*
Aantal kamers: 72
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, ACCOR, Booking.com, Hotels.com, Agoda, Expedia, 5viajes2012 S.L., Weekend Desk en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Ibis Mons Centre Gare met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Accor Mons Centre Gare

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?