20 oktober 2016 beoordeeld

We verbleven er twee nachten, het hotel is goed uitgerust en proper, zoals je van een Ibishotel mag verwachten, het onthaal is vriendelijk, een minpuntje is wel de extra prijs voor de parking, als je vier kamers boekt en met twee wagens wol parkeren, moet je dus twee maal de parkeerprijs betalen, hier voor krijg je wel de nodige coins om de parking nar believen te verlaten.
Bijkomend zou ik iets meer toezicht op het ontbijtbuffet verwachten, het buffet was zeer uitgebreid, maar door de onattente houding van een deel hotelgasten werden de deksels van de warme gerechten niet steeds gesloten, waardoor de latere klanten steevas koude zaken hadden die echt onsmakelijk waren en gezien er niet steeds iemand kon worden aangesproken zonder steeds de receptionist lastig te vallen was dat voor ons een minpuntje

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
MANAGERIBISMONS, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Geachte Guy,

Bedankt voor uw bericht.

Inderdaad parkeren is niet gratis, maar het biedt de garantie van het vinden van uw auto als je het de dag vóór vertrokken.

Bij het plannen van je terug in onze hotel.

Met vriendelijke groeten

François Labilloy - Manager

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel, vriendelijk personeel, eigen parking (9 euro), het interieur is een beetje gedateerd, maar voor zijn prijs is het ok. Proper hotel ook, wat zeker een pluspunt is. Dicht gelegen bij de autostrade, zodat je snel terug op de baan bent.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
MANAGERIBISMONS, Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2016

Goeiedag,

Bedankt voor uw bericht.

Onze hotel zal zijn tijdens 2017 gerenoveerd.

Met Vriendelijke Groeten

François Labilloy - Manager

12 augustus 2016 beoordeeld

Een basic hotel, proper maar geen luxe, geen minibar, ontbijt is uitgebreid. Bar is open tot middernacht en receptive open 24u /24 ideaal gelegen om Bergen ( Mons) en omgeving te verkennen. Ook dicht gelegen bij Paira Daiza.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
MANAGERIBISMONS, General Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Good morning,

Thank you very much for your comment on our hotel and its installations.
We are looking forward to seeing you soon,

Kind regards,

Sébastien Durez
General Manager

15 juli 2016 beoordeeld

Ik besloot last-second om eens een nachtje weg te gaan in eigen land en boekte dit hotel onderweg naar Mons. Het hotel is gelegen vlak naast het station en dus ook zeer makkelijk bereikbaar. Het personeel was super vriendelijk en heel ontvankelijk. De kamer was mooi, netjes en ruim. In de kamer was geen koelkast/minibar maar aan het onthaal is die wel voorzien. 's avonds heb ik mij niet alleen over straat durven begeven.. De bar in het hotel was in ieder geval leuk en gezellig. Vraag er zeker naar de lokale biertjes.

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen
MANAGERIBISMONS, General Manager van Ibis Mons Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Heel Bedankt voor uw comentar.
We are glad to know that you enjoyed your stay in our hotel, and we are looking forward to seeing you soon again.

Take care,

Sébastien Durez
General Manager

21 december 2015 beoordeeld

Niets mis mee, maar daarmee is dan ook alles wel gezegd. Ik kreeg bij dit hotel het idee in zo'n budgethotel langs de Franse péage te verblijven: gedateerde meubeltjes, ongezellige verlichting. Om onduidelijke redenen was het restaurant voor meerdere dagen dicht (eerder dan op de informatieposter was aangekondigd), maar de kok maakte toch nog een diner (pluspunt!). Ontbijt was ok. Receptionist gaf mij niet ongevraagd de code voor de WiFi; eerlijk gezegd weet ik niet of WiFi bij de prijs was inbegrepen. Extra kosten voor ontbijt zijn met € 15 fors te noemen.

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken