Beoordeeld op 25 mei 2016

Kamer was rustig terwijl het vlakbij het centrum is. Parkeren in de binnenplaats was een pre. De mogelijkheid om een stadwandeling te maken werd aangeboden met route informatie. Ook om de omgeving verkennen was dit hotel een goed beginpunt.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 19 mei 2016

Infotel heeft enkele grote voordelen, maar toch ook wel wat nadelen. Om met de nadelen te beginnen: de kamers zijn eenvoudig, en de badkamer kan eigenlijk niet meer: denk douchegordijn. Het ontbijtbuffet is beperkt en wordt geserveerd in een armoedige omgeving. 86 euro voor een kamer is aan de prijzige kant. Maar 13 euro per persoon voor het ontbijt is volkomen belachelijk. Dan de voordelen: niet alleen vriendelijk personeel, maar ook een uitmuntende ligging in de binnenstad, plus een eigen parkeerplaats.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2015

Infotel is een vrij groot hotel op een toplocatie. Er is gratis parking voorhanden (gelukkig!). Ik had me er erg veel van voorgesteld, had een Classic Suite (executive kamer) geboekt. Daar aangekomen en vier lange trappen later, eindelijk op een snikhete Classic Suite beland die eigenlijk een studio bleek! Geen deftige airco voorhanden en het toestel dat er stond was uitgezet. Ze wisten toch dat we kwamen. Alle Velux ramen dan maar open met veel muggen als gevolg. Bad/douche combinatie zeer onhandig doordat het tegen een erg schuine muur was geplaatst. Nederlandtalige TV-zenders vielen constant uit. De vriendelijkheid van het personeel, het goede ontbijt en de koelkast op de kamer (zodat we toch een gekoeld drankje konden consumeren hebben veel goedgemaakt.

Kamertip: Een kamer op het gelijkvloers , geen lift. Wanneer het warm is, een kamer aan de noordkant, geen deftige airco voorhanden.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 4 augustus 2015 via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit was in orde (68 euro/nacht), vriendelijke mensen aan de receptie en de ligging kan niet beter. 100 meter van de Grand Place zonder het geluid van de drukte te horen. Wij hebben niet in het hotel ontbeten, maar in 'Le pain quotidien',die tussen het hotel en de 'Grand Place' ligt, dus vlakbij.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 30 juli 2015

Dit Hotel is goed gelegen, Centraal....
Kort bij alles bij indien je Mons als Culturele Hoofdstad wil bezoeken.
Heeft wat weg van Ibis Styles.
Goede kamers
Fijn ontbijt, gebruiken Oxfam produkten