Beoordeeld op 1 oktober 2018

We boekten dit hotel met een Bongo bon omdat we al een tijdje naar Pairi Daiza wouden maar de trip net te ver vonden.

Het hotel ligt voor de mensen die dit willen weten op +/- 25 min van Pairi Daiza af.

Om met de deur in huis te vallen, ons ontvangst was alles behalve vriendelijk. Het was niet onbeschoft ofzo, maar vrolijk en een tof welkom was ver te zoeken. De man met bril die ons hielp had er duidelijk geen zin in en dat is meteen een domper op op de start van je weekend.

Kijk, als je je werk niet graag doet, ga dan iets anders doen. Maar klanten behandel je zo niet. Papiertje uit mijn handen snokken, ongeïnteresseerd naar je scherm zitten staren , nee dat is niet erg tof.

Misschien had hij een slechte dag, dat hebben we allemaal wel eens. De vrouw die we daarna zagen was daarentegen super vriendelijk en deed best veel moeite om iets anders als frans te praten.

We wijken af ...

De kamers waren klein maar proper, de badkamer wat gedateerd. De tv had 1 Vlaamse post.
Ze hebben een gratis fitnessruimte en als je hem kan vinden een sauna en jacuzzi.
In de "wellness" is er geen kleedkamer, dus je kan best met je zwemspullen al aan er heen.
Grootste punt van kritiek : Ongelofelijk hoeveel chloor er in het water zat. Mensen lief, ja akkoord er zal geen ziekte in kunnen overleven, maar dit was echt overdreven.
Iets minder zal toch wel mogen hoop ik.

Het ontbijt was prima, maar er was veel leeg en werd niet erg snel aangevuld.
Dit zal ook afhankelijk zijn van hoe druk het er is en wanneer je gaat ontbijten.
We werden er wat aan ons lot overgelaten, maar het was lekker en correct.

Oordeel :

Dit is een hotel om een nachtje te verblijven, meer niet en dat doet het prima.

Ps.

Ere wie ere toekomt. We waren onze ipad vergeten onder het kussen op de kamer.
16 uur telefoon. In perfect vriendelijk engels ( ja die mevrouw) Meneer kan het zijn dat U uw ipad mist? Ik leg hem klaar bij de bali.
Awel alleen daarvoor krijgen jullie een 4/5 ipv 3/5. Eerlijkheid duurt het langst en daarom via deze weg nog eens een dikke merci pour vous. Merci Merci Merci.

Datum van verblijf: oktober 2018
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste DigitaleYves,

bedankt voor uw uitgebreide review en zeker voor de score van 4/5

De receptionist waarover u spreekt, Valentin genaamd, had zeker de bedoeling niet grof te zijn. Ik moet toegeven dat hij wel zijn werk serieus neemt en misschien soms "te serieus" is. Hij is ook niet "ongeïnteresseerd" maar juist wel "geconcentreerd". Hij krijgt daarvoor zelfs veel lof van bepaalde klanten maar blijkbaar is dit niet het geval bij u. onze excuses daarvoor

Gelukkig heeft de staff het nodige gedaan voor uw iPad want ze zijn nu eenmaal allemaal erg "klant minded"

Dus erg bedankt voor de 4/5 !

Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en aangename hostess.
Zeer ruime kamer voor 2 volwassen en 1 kindje. Kindvriendelijk.
Ideaal voor met je gezin in de buurt Pairi Daiza te bezoeken.
Badkamer ruim genoeg, proper en verzorgd.
De airconditioning werkte niet, dat was wat minder met de hitte golf. Enige minpuntje.
Avondeten zijn we aan de overkant (A Mani) gaan eten op aanraden van Hotel zelf.
Maar in hotel kan je ook terecht voor avond eten.
Ontbijt buffet was een ruime assortiment en zeer lekker en verzorgd.
Zouden we zeker terug doen!

Datum van verblijf: juli 2018

Beste phamornratk

een score van 5/5 krijgen, is natuurlijk altijd geweldig, zowel voor onze hardwerkende staff maar tevens voor mijzelf

You mad our day !

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Gezellig hotel met verzorgde kamers en lekker ontbijt! Ook een heel mooie ontbijtruimte. Ideaal gelegen in de buurt van pairi daiza. En in de buurt van een aantal eetgelegenheden. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2018

Beste FVersaen

ik ben blij te lezen dat u het leuk vond, niet alleen de kamer maar ook het uitgebreid ontbijtbuffet

Tot een volgende keer !

Beoordeeld op 29 augustus 2018

Alles OK, bediening, ontvangst, ontbijt en kamers. Zeer rustig, ruime parking. Mogelijkheid voor lunch of diner in een, niet tot het hotel behorende, van de nabij gelegen restaurants. Niet ver van de mooie stad Mons

Datum van verblijf: augustus 2018

Beste bobdewitte

You make all staff happy Bob !

Bedankt en kom gerust nog eens af !

Beoordeeld op 27 augustus 2018

wij logeerden er voor de tweede maal en kregen een upgrade naar een appartement. Voor gezinnen met 2 kinderen zeker een aanrader.Alles was net zoals vorig jaar in orde en proper.Het onbijt biedt alles aan ,vers fruit ,vleeswaren eieren granen enz.Wij keren zeker terug

Kamertip: mindervaliden best een kamer gelijkvloers want er is geen lift
Datum van verblijf: augustus 2018

Beste Simonnecwt

Bedankt voor uw feedback

het is altijd leuk om te lezen dat trouwe klanten tevreden blijven van onze diensten, daarvoor doen we het ook !

Hopelijk tot een andere keer dus :-)