“Fijne keuken. Betaalbaar klasserestaurant.”
Beoordeling van L'art des Mets

Geclassificeerd als nr. 10 van 245 Restaurants in Mons
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Bent u van plan om in Bergen in België te verblijven of passeert u gewoon deze culturele en historische stad in het Waalse Gewest? Dus wilt u graag weten waar u in Bergen kunt eten? Geweldig fijnproever en reiziger, bent u op zoek naar een restaurant in Bergen met een ongewone omgeving, maar ook met ongebruikelijke gerechten? Wilt u dineren in een van de beste restaurants in Bergen met een uitzonderlijk menu? Wees niet bang, deze restauratieplaats in deze plaats bestaat en biedt gerechten met ongekende smaken en een perfecte presentatie die de smaakpapillen prikkelt en de ogen verleidt. Zelfs de meest excentrieke op het gebied van gastronomie zal betoverd worden door deze charmante plaats met de naam Arts des Mets.
4 weken geleden beoordeeld

Zeer tevreden. Vriendelijke bediening vol stijl, fijn gegeten. Patroon kwam persoonlijk langs om een reactie te vernemen.

Datum van bezoek: september 2019

24 maart 2019 beoordeeld

Wij kozen voor het menu, wat er zeer aantrekkelijk uit zag.
Bij het aperitief, spijtig genoeg werd ook hier weer de Champagne niet aan tafel geserveerd, waren er twee heel lekkere amuses.
Voorgerecht een duo van St-Jacobsvrucht met ganzenlever, was een topper van formaat, prachtige presentatie en een vol smaakpalet.
Wit van Mechelse Koekoek met kleine smaakvolle groenten en risotto was als hoofdgerecht een schot in de roos,
perfect gebakken, smaakvol en sappig.
Als nagerecht opteerden mijn metgezellen voor een soepje van citrusvruchten afgewerkt met gekonfijte venkel, zeer smaakvol
Voor mij de samenstelling van peer, zeer mooie presentatie met verschillende coulis en een tiramisu van peer.
Ook de wijnen die werden aangeboden waren van een zeker niveau.
Voor mij is dit een ban de betere restaurants en een aanrader op alle gebied van bediening tot keuken.

Datum van bezoek: maart 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, de lunch was TOP en de bediening zeer vriendelijk, behulpzaam in één woord "Formidabel". Na de lunch kwam de patron persoonlijk langs zodat wij onze bewondering konden uitdrukken. Hier ben ik al dikwijls geweest, nu met een nieuw patroon was het de eerste maal, maar zeker niet de laatste, kom zeer terug. Telkens er een nieuwe tentoonstelling is in het BAM ga we dubbel genieten, van het eten in L(Art des Mets en van de tentoonstelling in het BAM.

Datum van bezoek: maart 2019
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen met zijn vieren dezelfde 3 gangen-lunchmenu en waren unaniem enthousiast over de samenstelling en de kwaliteit ervan! Ook de amuse was bijzonder!
Hier geniet je van topkwaliteit voor een erg redelijke prijs: 27€ p.p. (zonder drank).
Geniet ook van het knap interieur en de vriendelijke service, maar vergeet ook niet deze mooie stad te bezoeken!

Datum van bezoek: januari 2019
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart, maar wel bijzonder lekker. We hadden de menu van 40 € genomen ; in ons gezelschap was ieder gerecht van dit menu wel gekozen en iedereen was zeer enthousiast. We hadden er ook het wijnarrangement bij genomen (meerprijs 15 €) ; daarvan vonden we wel dat er iets meer mocht geschonken worden ; we kregen een glas wijn bij het voorgerecht en een (groot) glas bij het hoofdgerecht. Even bijvullen zou op prijs gesteld geweest zijn.
Heel vriendelijke bediening (met een vleugje humor) ; smaakvol interieur.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die L'art des Mets bekeken, bekeken ook

Mons, Hainaut Province

In L'art des Mets geweest? Deel je ervaringen!