Beoordeeld op 19 juni 2018

Heel tof hotel op wandelafstand van de 'grand place'.Heel lekker ontbijt met teveel om op te noemen!Vriendelijk personeel en alles heel proper!Op 20 min. rijden van paira daiza...ideaal om voor of na het bezoek te overnachten en toch een stukje van mons te bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

Er verbleven met familie, 4kamers, de kamers waren in 1 gang, perfect voor ons, onthaal en ontbijt perfect, 2 min puntjes zijn misschien een trekker voorzien in gedeelte sauna jaccuzi en iets plaatsen tussen de muren want kinderen kunnen er door vallen, parking niet groot, rustig gelegen hotel ook al is het in het centrum, een aanrader

Datum van verblijf: januari 2018
Christophe T, Responsable réception van Hotel Lido Mons Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018

Geachte,
Het is altijd zeer aangenaam om positieve opmerkingen te lezen :) Tot volgende keer misschien voor Pairi Daiza (vanaf 31 Maart)

Beoordeeld op 9 november 2017

Voor een bezoek aan Mons is dit hotel, nabij het centrum wel erg goed gelegen. Zeer goede prijs-kwaliteit. Lekker ontbijtbuffet. Er is mogelijkheid tot spa. Er is geen restaurant, maar op loopafstand zijn er zeker interessante mogelijkheden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Christophe T, Responsable réception van Hotel Lido Mons Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Geachte Heer / Mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze aangename opmerkingen over uw verblijf in Bergen te publiceren.
Het zal met vreugde zijn dat we je opnieuw verwelkomen.

Beoordeeld op 15 oktober 2017

Dit hotel ligt dichtbij het centrum van Mons, en toch is het rustig gelegen. We verbleven hier voornamelijk om Pairi Daiza te bezoeken, wat niet zo ver weg is. De kamers zijn zeker in orde. Het ontbijt is niet zo uitgebreid, maar is zeker oké.

Datum van verblijf: september 2017

Geachte Jozefien,

Het spijt ons dat we zo laat reageren op uw prettige opmerkingen. We waarderen altijd de meningen van onze klanten en houden er rekening mee om de kwaliteit van onze services te verbeteren.

Beoordeeld op 8 oktober 2017

Een bijzonder vriendelijke ontvangst, zeer nette en luchtige kamer én een verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet. Allemaal pluspunten die van dit hotel een ideale uitvalsbasis maken voor oa een bezoek aan het prachtige Pairi Daiza.

Datum van verblijf: oktober 2017
Christophe T, Responsable réception van Hotel Lido Mons Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs!