Beoordeeld op 23 juli 2018

Beste Ton en Ingrid, Nogmaals hartelijk bedankt voor de gastvrije ontvangst in jullie stijlvolle boerderij B&B. De zakenreis een week voor mijn vakantie bracht me al een beetje in de vakantie modus. Het ontbijt in de woonkamer deed door de variatie niet onder voor een hotel ontbijt. De eigen melk was heerlijk. Verder was de kamer prima en schoon..Ik heb gewoon genoten van het korte verblijf bij jullie.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke eigenaren die alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Fijn ingerichte landelijke kamers op een zeer rustige locatie tussen de velden en de koeien. Ontbijt is zeer huiselijk en voldoende gevarieerd. Een aanrader om hier een tussenstop te maken.

Datum van verblijf: mei 2018
eerlijk50, Eigenaar van Ferme de la Blanche Fontaine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Goh! Dank jullie wel voor de mooie woorden over jullie verblijf bij ons. Heeft de lakenvelder al gekalfd? Wij wensen jullie ook veel sucses met jullie prachtige B&B De dulle koe!

Beoordeeld op 9 april 2017

Wij zijn ontzettend goed ontvangen op de boerderij, onze zoon van vier jaar mocht overal met de koeien helpen, het ontbijt is gewoon zalig, en het huisje een echte aanrader. Alles was voorhanden. Niets op aan te merken. We zouden het zo opnieuw doen.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 10 maart 2017

Beste Ton en Ingrid
Bedankt voor de gastvrije ontvangst in jullie stijlvolle boerderijkamer. Een prachtig uitzicht, mooi terras en vooral rust!
Wij komen graag nog eens een keer naar jullie mooie plek.

Groetjes Nel en Albert

Datum van verblijf: maart 2017
eerlijk50, Propriétaire van Ferme de la Blanche Fontaine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2017

Dag Nel en Albert,
Dank jullie wel voor het mooie kommentaar.
Wij vonden het ook erg leuk om met u kennis te maken.
Ook in de toekomst hopen wij jullie nog vaak samen te mogen verwelkomen.
Hartelijke groeten van ons allemaal.
Ingrid

Beoordeeld op 27 september 2016

Mooie ruime kamers met prachtig sanitair en terrasjes waar we goed gebruik hebben van gemaakt.
De gastvrouw zorgde voor een lekker ontbijt met enkele zelfgemaakte producten van de boerderij.
Ze is heel goed georganiseerd , want die zaterdag was het druk op de boerderij; de mais werd afgereden maar daar hebben we geen last van gehad.
De zaterdag fietsten we langs het RAVEL fietspad tussen Mons-Dour-Angre.
De zondag deden we een stadswandeling in Mons.

Datum van verblijf: september 2016
eerlijk50, Propriétaire van Ferme de la Blanche Fontaine, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2016

Dag Greta,
U zit weer in het ritme van alle dag?
Fijn dat u het leuk heeft gehad met uw vriendinnen .
En leuk dat wij daar ook ons steentje aan hebben kunnen bij dragen.
Dank u wel voor het mooie kommentaar.
Hartelijke groeten en altijd welkom in de toekomst.