“Leuke ervaring”
Beoordeling van Airspace Indoor Skydiving

Airspace Indoor Skydiving
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Outdooractiviteiten in Charleroi
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Kom langs, en vlieg samen met ons in deze unieke windtunnel! Een zorgvuldig geselectioneerd team van ‘s werelds beste instructeurs zullen u tijdens deze bijzondere ervaring begeleiden. Airspace Indoor Skydiving is de meest geavanceerde verticale windtunnel ter wereld met een heel bijzondere infrastructuur : restaurant, vergaderzaal, lounge, bar, terras,… Met een voortreffelijke locatie Brussel South Charleroi Airport, ervaart iedereen een vlotte bereikbaarheid en de juiste vlieg atmosfeer!
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een unieke ervaring, ik heb er echt van genoten! De instructeur was enthousiast en vriendelijk en de uitleg was duidelijk.

Tip: beslis op voorhand of je de usb-stick wilt kopen waar de foto's en filmpjes op staan want ze vragen dit meteen bij aankomst.

14 september 2017 beoordeeld

Op exact 35 min waren wij binnen en buiten, een filmpje van 2 min, meteen een pak aandoen, geen uitleg over tekens geven, onmiddellijk vliegen.......heel snel, 2 keer met pauze van 3 min, klaar, naar buiten. We hebben nog moeten vragen om een diploma te krijgen voor onze zoon van 14 jaar. We hebben geen show gezien. Voordat je het beseft, is de tijd om (2 keer 1 minuut). En dat voor zoveel geld.
Hij werd snel in een hokje geduwd, kreeg een Engelstalige begeleider, niemand die vroeg of hij snapte wat hij moest doen. Een zeer grote teleurstelling, terwijl wij hoopten op een unieke ervaring. Hij was alleen, werd er snel tussendoor geduwd. TOTAAL NIET TEVREDEN VAN DE SERVICE!

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superfun, just do iT ! Zeer vriendelijk, geboekt via Groupon maar geen aparte behandeling. Leuke ervaring en super gemotiveerde instructeurs.

25 mei 2017 beoordeeld

Fantastische ervaring, professionele begeleiding, duidelijke instructies, leuk showtje bij wisseling. Een aanrader voor wie durft!

Bekijk meer beoordelingen
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Professionele begeleiding, mega ervaring! Lekkere Snacks en vriendelijke bediening.. spectaculaire shows en demo's als intermezzo.. waw!

Reizigers die Airspace Indoor Skydiving bekeken, bekeken ook

In Airspace Indoor Skydiving geweest? Deel je ervaringen!