“Vlieg er eens uit!”
Beoordeling van Airspace Indoor Skydiving

Airspace Indoor Skydiving
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Outdooractiviteiten in Charleroi
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Kom langs, en vlieg samen met ons in deze unieke windtunnel! Een zorgvuldig geselectioneerd team van ‘s werelds beste instructeurs zullen u tijdens deze bijzondere ervaring begeleiden. Airspace Indoor Skydiving is de meest geavanceerde verticale windtunnel ter wereld met een heel bijzondere infrastructuur : restaurant, vergaderzaal, lounge, bar, terras,… Met een voortreffelijke locatie Brussel South Charleroi Airport, ervaart iedereen een vlotte bereikbaarheid en de juiste vlieg atmosfeer!
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader! Professionele begeleiding, mega ervaring! Lekkere Snacks en vriendelijke bediening.. spectaculaire shows en demo's als intermezzo.. waw!

14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was de max!
We zijn onze teambuilding dag gestart in de airspace en hebben elk 5 minuten mogen vliegen met Bill!
Mega ervaring! Mega de max :)

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim na sluitingstijd sprak ik telefonisch met een zeer behulpzame medewerkster van Airspace Indoor Skydiving. Ik was gestrand met mijn auto maar de medewerkster van Airspace Indoor Skydiving kwam "to the rescue". De accu van mijn auto was leeg en ik moest nog naar huis. De gesloten poort werd voor mij geopend om te mogen laden aan de super snelle lader waardoor ik weer naar huis kon.

Zeer dankbaar. Nogmaals dank.

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuke activiteit om te doen met vrienden! Fijn in het zonnetje gezeten met een gin-tonic op het gezellige terras! USB stick meenemen voor zij die foto's willen, anders moet je eentje kopen voor 10 euro, zeker niet te veel, maar iedereen heeft er wel eentje thuis.

Bekijk meer beoordelingen
26 april 2016 beoordeeld

Mijn tieners (17 en 15 jaar) vonden het geweldig. Het is wel lang wachten , om kort te mogen skydiven. Redelijk duur volgens de minuten dat je ( onder begeleiding uiteraard) mag vliegen. Maar ze vonden het een unieke ervaring. Als toeschouwer kan je rondom de koker staan en zelf ook (proberen) te filmen, dit laatste is niet eenvoudig. Filmpje van de indoor zelf is dan van iedereen in de groep , maar wel mooier dan eigen opnames.

Reizigers die Airspace Indoor Skydiving bekeken, bekeken ook

In Airspace Indoor Skydiving geweest? Deel je ervaringen!