• Bar/lounge
Hotel South(Charleroi)
  • Restaurant
  • Zwembad
2 januari 2018 beoordeeld

Goeie ontvangst, vriendelijke medewerkers, 's avonds zeer lekker gegeten, prijs kwaliteit was zeer goed, kamer was zeer proper en na een goede nachtrust genoten van een uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet voor elk wat wils

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
HotelCRLAirport, Responsable commercial van Hotel Charleroi Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Beste Gast,

Ik dank u voor u verblijf bij ons en voor u bericht. U commentaar is uitstekend!
Ik zie u graag terug bij ons.

Met vriendelijke groeten
Carlo

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze keer de iets luxere kamer gekozen.
Met groot twee persoonsbed en bubbelbad op de kamer. Echte verwennerij voor een meerprijs.
Erg mooi sfeervol hotel.
Bijzonder goed ontbijt. Noem het maar op en het staat er.
Ontbijt in een mooi licht restaurant met uitzicht.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
HotelCRLAirport, Responsable commercial van Hotel Charleroi Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2018

Beste Gast,
Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren.

4 december 2017 beoordeeld

Prima kamers, maar je moet er niet eten. Zijn hier een half jaar geleden ook geweest, ook toen was het eten slecht maar gaven het nog een tweede kans.
Vorige week nog bij van der valk Arlon geweest en daar prima gegeten.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
HotelCRLAirport, Responsable commercial van Hotel Charleroi Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017

20 november 2017 beoordeeld

Personeel en service zijn vriendelijk en hulpzaam.
Nog een beter coördinatie tussen hun zou perfect zijn en ook meer spullen in de badkamer.
Buffet niet te vergelijk met andere Valk hotel maar zeker voldoende.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
HotelCRLAirport, Responsable commercial van Hotel Charleroi Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2017

20 november 2017 beoordeeld

Ligging niet geweldig, weinig mooi uitzicht.
Restaurant was top. Geld ook voor ontbijt. Super bediening. Heerlijke suite met groot bubbelbad.
Het was hier heerlijk genieten van de kamer en uitstekend restaurant met uitgebreid ontbijt!

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
HotelCRLAirport, Responsable commercial van Hotel Charleroi Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2017