Hotel South(Charleroi)
Gratis annuleren tot 03/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Priceline
Agoda.com
  • Zwembad
TripAdvisor
Zie aanbieding
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Fitnesscentrum
26 juli 2017 beoordeeld

Dit Ibishotel vlak aan het station van Charleroi is goed, maar er zijn toch nog wat aandachtspunten die het nog veel beter kunnen maken.
De kamers zijn relatief groot voor Ibis en zijn proper. Ook de badkamer met douche is oke en er is voldoende bergruimte in de kamers. De afgesloten parking is heel handig.
Het onthaal was toch niet helemaal wat het moest zijn. 2 medewerkers aan de balie maar niemand die opkeek. Ze deden rustig verder met wat ze aan het doen waren. Na ongeveer een minuut werden we dan toch min of meer begroet en werden de kamersleutels overhandigd. In ons pakket zat een museum ticket en een fles water op de kamer, maar geen van beide hebben we gekregen. Ik heb dit ook te laat opgemerkt bij het opnieuw lezen van de bevestigingsmail en er dan ook niet naar gevraagd. maar het zou toch iets moeten zijn dat spontaan gegeven wordt. Verder deed het personeel uitstekend zijn best om toch niet te moeten opkijken als we 's avonds terug binnen kwamen en aan de receptie passeerden. Dit is in andere hotels toch wel anders en geeft net dat ietsje extra. De gasten even begroeten met een knikje, een bonjour of bonsoir zou toch standaard moeten zijn.. Wel goed was de snelheid waarmee een receptiemedewerker de batterijtjes van de afstandsbediening van de tv vervangen heeft omdat de afstandsbediening niet werkte.
Het ontbijt is goed en er is voldoende keuze, maar het aanvullen moet toch beter in de gaten gehouden worden. Gasten moesten regelmatig naar bepaalde zaken zoals croissants, chocoladebroodjes enzovoort vragen. Het was nochtans niet echt druk. Heel leuk aan het ontbijt is de machine om een soort wafels te bakken met het Ibis logo.
Kortom, het is zeker een goed hotel dat met een klein beetje moeite en zonder kosten naar een hoger niveau kan getild worden.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Charleroi Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Beste Francis, Vriendelijk bedankt voor het delen van je ervaring met het Ibis Charleroi Centre Gare hotel.
Het doet ons plezier dat je een aangenaam verblijf hebt gehad in een van onze ruime, schone kamers en dat we je van dienst hebben kunnen zijn met ons lekkere ontbijt en onze handige parkeerfaciliteiten. Onze oprechte excuses voor je ervaring met onze medewerkers en het ontbreken van het museumkaartje en een fles water tijdens de ontvangst. Normaliter bereiden we dit altijd voor maar het kan heel zelden voorkomen dat dit wordt vergeten. Onze excuses voor het ongemak. We zullen de verantwoordelijke personen hierop aanspreken zodat dit verbeterd wordt. Jammer dat je het zelf niet op tijd opmerkte, anders hadden we dit direct recht kunnen zetten. Het spijt ons voor de gang van zaken bij het ontbijt, we doen ons best om te zorgen dat alles op tijd wordt aangevuld en we zullen onze medewerkers inlichten om hier nog beter op te letten.
Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

8 mei 2017 beoordeeld

Leuk hotel voor z'n prijs,wel maar voor een nacht,alles aanwezig,lekker ontbijt,proper en net,vriendelijke personeel,mooie kamer aan voorkant met mooi zicht op het in de verte station,heel tevreden...

Verbleef: mei 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Charleroi Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2017

Beste genieter, Het verheugt ons dat u genoten hebt van uw overnachting in ons hotel.
Hartelijke dank voor het delen van uw leuke en lovende beoordeling. Wij hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Met hartelijke groet,

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt voor één nacht om in de ochtend een vroege vlucht vanuit Charleroi airport te nemen. Ideaal hotel hiervoor! Basic hotelkamer voor een goede prijs. Vriendelijk personeel, goede wifi en propere kamer.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Charleroi Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Beste Elien, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling.
Het doet ons plezier dat we je met onze ligging nabij de luchthaven van dienst konden zijn als tussenstop en we hopen dat je nog een prettige verdere reis had.
Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het inchecken was er een dame die geen Nederlands sprak, maar ook in het Engels kwamen er geen hele zinnen uit. Gelukkig kwam er iemand in het Nederlands helpen die wel mijn reservering kon vinden. Een schone kamer, schone badkamer. Wel klonk de kamer een beetje hol. We waren met zn 3en en hebben meestal een stekkerdoos bij ons om onze telefoons op te laden, deze kon niet aangesloten worden aangezien er geen Europees stekker was. Dus 1 telefoon ergens op een koffer laden 1 in de kast en 1 in de badkamer, dot os wel erg storend want zelfs onze eigen haarfohn konden wij niet gebruiken en laptop konden wij biet opladen. De kussens mochten wel iets harder zijn. Het uitchecken ging vlug maar er was wederom niemand aanwezig die Nederlands sprak. Wij hebben geen ontbijt genomen aangezien 14 euro een flinke prijs is voor het ontbijt.

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Charleroi Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Beste gast, Vriendelijk dank voor uw positieve beoordeling en uitgebreide feedback.
Onze excuses voor het probleem met het stopcontact. Zou u ons kunnen communiceren in welke kamer u verbleef zodat wij dit kunnen nakijken? U mag gerust naar mij vragen (+32 71 20 60 60). Leuk dat u verder tevreden was met de kamer en badkamer. Aarzelt u volgende keer niet om onze receptie te contacteren en gebruik te maken van onze "15 Minutes Satisfaction Guarantee" zodat wij u kunnen helpen om eventuele moeilijkheden op te lossen.
Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Dimitrio Virone, director.

29 oktober 2016 beoordeeld

Als we langer dan 1 nacht zouden overnachten hadden we zeker een andere kamer gevraagd omdat het kamertje werkelijk heel klein was. Voor de rest was het wel helemaal in orde wat betreft hygiene en slaapkwaliteit.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Dimitrioibis, General Manager van Ibis Charleroi Centre Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.