“Heerlijke Asian !!”

Geclassificeerd als nr. 167 van 3.960 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

We konden zonder reservatie snel aan tafel voor een heerlijke diner. De ene gerechtjes al verrukkelijker dan de andere. Vlotte service en heel vriendelijke bediening. De prijs is niet goedkoop maar voor de locatie in Brussel en kwaliteit betaal je met plezier al wat meer. Ik ga zeker nog eens terug.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben je in de buurt? Niet twijfelen; tafeltje boeken en genieten!! Heel vriendelijke bediening, correcte prijs, food die ze serveren is echt lekker...doen!

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds lang kom ik hier één tot tweemaal per jaar. Nog nooit teleurgesteld. Prettige atmosfeer, de bediening is de vriendelijkheid zelve (meertalig) en de gerechten zijn authentiek en smaakvol. Vrij prijzig maar het loont de moeite.

29 december 2017 beoordeeld

Dit is een zeer kwaliteitsvol vietnamees restaurant. Op een doordeweekse middag was het restaurant volgeboekt. Dit spreekt voor zich (meer dan 60 couverts). Wij namen zoals de meeste verbruikers de middaglunch. Deze was voortreffelijk. De wijn is niet goedkoop, doch van goede kwaliteit. Uiterst vriendelijke en persoonlijke bediening.

27 december 2017 beoordeeld

Het eten is lekker, authentiek, geen twijfel daarover. De bediening is vriendelijk en voorkomend. De prijs-kwaliteit verhouding voldoet aan de Brusselse normen: eerder aan de duurdere kant dus. Een min punt: het servies heeft geleden. Kommetjes en borden met stukken eraf, het is een detail, maar tenslotte betaal je ook een hogere prijs en mag je toch enige perfectie verwachten.

Reizigers die Little Asia bekeken, bekeken ook

Woluwe-Saint-Lambert, Brussel

In Little Asia geweest? Deel je ervaringen!