Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk!

Afgelopen weekend met 2 families (4 volwassenen, 4 tieners waarvan de jongste 12j) gespeeld (2 ... meer lezen

Beoordeeld op 26 november 2018

Werkendam, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 288 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Brussel
vanaf US$ 39,74
vanaf US$ 53,37
vanaf US$ 15,90
vanaf US$ 64,73
Beoordeeld op 22 mei 2018

Spel is goed georganiseerd, decoratie, het onderwerp en al, maar helaas is het net een betje minder dan wat ik al gezien heb (heb eentje in Boedapest gedaan in de tijd). K had meer inzet evrwacht van landgenoten ;)

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Een leuke escaperoom voor ons en onze kinderen van 13 en 10 jaar oud. Voor onze kinderen de eerste keer dat ze een escaperoom bezochten en ze vonden het geweldig!! Aanrader!!!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 13 februari 2018

De escape rooms van Let me Out zijn super goed gemaakt. Je wordt hartelijk ontvangen en de prijs is zeer correct. Zeker een aanrader! Mijn favoriet is de gevangenis.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 30 januari 2018

Echt heel heel tof, ik heb de prison gedaan en wil nu de twee andere doen !!!
Echt super tof!!! Echte aanrader

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 22 november 2017 via mobiele applicatie

Ongelofelijk leuke ervaring! Gedaan voor een vrijgezelleweekend. Toffe kamers waar je je helemaal kan inleven! Makkelijk te reserveren, vriendelijk personeel.

Datum van activiteit: augustus 2017