“Wel prima ”
Beoordeling van Brussels Grill

Brussels Grill
Reserveren met
Brussels Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 354 van 4.098 Restaurants in Brussel
Keukens: Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel werkt hier hard! Ze zijn alleen wel met te weinig personeel voor een volledig gevuld terras. We hebben hier iedere avond met een grote groep na ons werk gezeten voor wat drankjes. En 1x gegeten. Het eten kwam snel en was in orde.

Datum van bezoek: juni 2018

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het heeft meer de entourage van een eet-fabriek dan van een restaurant. Romantische omgeving om uit te eten is het niet. Mijn eten was matig voor de prijs: gamba’s waren redelijk en smaak goed, vlees slecht... medium gevraagd en krijg ik het door en door gegrild, super droog... ahhhh frietjes waren wel lekker. Huiswijn, witte, was niet te zuipen... ahhh brood was ook kekker en bediening, vrouwelijke personeel, voor mij chaotisch en niet vriendelijk. Hier kom ik zeker niet terug!!

Datum van bezoek: mei 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het was heel lekker en verzorgd, de bediening was zeer attend en behulpzaam.

Datum van bezoek: maart 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst kregen we een tafeltje naast de entree toegewezen, terwijl het buiten rond het vriespunt was. Gevraagd om een andere tafel en we moesten maar kijken waar we wilde zitten. Personeel had het erg druk, liepen drie serveersters voor heel het restaurant. Waren niet echt vriendelijk en erg ongeduldig bij het opnemen van onze bestelling. Hadden een curry van kip en een Cesarsalade besteld die binnen 5 minuten werd neer gekwakt op de tafel. De curry smaakte werkelijk naar niets en de kip was net zo smakeloos als de saus waar hij in lag. De Cesarsalade was niet gemaakt van Romana sla maar gewone krop sla. De sla was verlept en de kroutons kwamen uit een kant-en-klare zak, de kip was redelijk maar het geheel mocht toch echt niet doorgaan voor een Cesarsalade. Tel hierbij op de ongeïnteresseerde bediening en je komt tot de conclusie eens maar nooit meer.

Datum van bezoek: december 2017
13 november 2017 beoordeeld

Je komt er om het vlees, maar vraag wel rood (saignant) als bereiding, anders snijden ze je het vlees door en bakken ze dunnere plakken
En waarom moeten er grote tvschermen met zomaar een programma aanstaan? Het is toch geen bedrijfskantine.

Datum van bezoek: november 2017

In Brussels Grill geweest? Deel je ervaringen!