“Super tent!”
Beoordeling van POP-UP Sablon

POP-UP Sablon
Geclassificeerd als nr. 154 van 4.021 Restaurants in Brussel
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant met ongedwongen sfeer, lekkere drankjes en overheerlijke kaart met typisch Brusselse lekkernijen. Dan moet je hier zijn!! Super gegeten (grote porties) en aardige bediening in relaxte sfeer met lounge muziek op de achtergrond. Echt een aanrader!!

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriet van de buurt, lekker eten, fijne atmosfeer en heerlijke joviale bediening ;-)
Iedere keer is het een beetje thuis komen door het super personeel.

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met het gezin en heel hard genoten. De supervriendelijke bediening maakt de ervaring af. Eten is lekker en goede kwaliteit. Bediening was vlot.

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond gedineerd bij Pop-up Sablon. Mooie bistro in een gezellige buurt. De bediening was goed en ons voorgerecht was ook lekker (duo kaas-garnaalkroket. Ons Vlaamse stoofcarbonaden daarentegen was heel wat minder. Weinig vlees, veel vet! Heel jammer!

Tom L, Eigenaar van POP-UP Sablon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2017

Beste Ruud,

Bedankt voor u beoordeling.
Het spijt ons dat u de stoofcarbonaden niet lekker vond.
Ik vrees dat u misschien een slechte portie heeft ontvangen want de meeste mensen zijn wel fan van onze carbonaadjes.
Desondanks vinden we het wel fijn dat de rest in orde was. We hopen u natuurlijk terug te zien om u gastronomisch tevreden te stellen met eventueel een ander gerecht !

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier zeker en vast terug. Men is er vriendelijk, de muziek is er super, het eten lekker en de porties groot! Dat alles in een heel cosy ingerichte zaak!

Reizigers die POP-UP Sablon bekeken, bekeken ook

In POP-UP Sablon geweest? Deel je ervaringen!